مشخصات برجسته شهر بتزدا در ایالت مریلند

(Bethesda, MD)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته منطقه بتزدا (Bethesda, MD) در ایالت مریلند را به شما ارائه می دهد. بتزدا یک شهر نسبتا بزرگ است که در ایالت مریلند واقع شده است. این شهر با جمعیت 64,169 نفری و با 22 محله یازدهمین شهر پرجمعیت در مریلند می باشد.

محله های بتزدا عبارتند از:

  • Wood Acres
  • Ashburton
  • Westmoreland Hills
  • Whitehill Manor
  • Woodmont Triangle
  • Kenwood
  • Westgate
  • Alta Vista Terrace
  • Westwood
  • South Bradley Hills

قیمت خانه های بتزدا نه تنها در ایالت مریلند، بلکه در کل آمریکا، جزو گران ترین ها هستند!

بافت شهری و قومیتی: بتزدا یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در بتزدا زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان بتزدا سفیدپوست و یا آسیایی هستند. مهمترین اصالت ها در بتزدا ایرلندی، انگلیسی، ایتالیایی و روسی است. 22.92% ساکنان این شهر را مهاجران تشکیل می دهند. رایج ترین زبانی که در بتزدا صحبت می شود انگلیسی است. سایر زبان های مهم که در بتزدا با آن صحبت می کنند عبارتند از اسپانیایی و چینی. به طور کلی، افراد ساکن بتزدا، در شغل های اداری مشغول به کارند. حدود 9.49% درصد مردم در بتزدا به صورت دورکاری و از خانه کار می کنند. این افراد عمدتا در زمینه اطلاعاتی و اداراتی شاغل اند.  دیگر افراد دورکار افراد کارآفرین هستند که کسب و کارهای کوچک را در خانه هایشان اداره می کنند. درآمد سرانه در بتزدا در سال 2010 حدود 89,988 دلار بود، که نسبت به دیگر شهرهای آمریکا شهری ثروتمند است. این مبلغ برابر با درآمد سالانه 351,952 دلار برای یک خانواده چهار نفره است.

در بتزدا دانشمندان زیادی زندگی می کنند، مثلا محققان زمینه های فیزیکی چون ستاره شناسان و یا محققان زمینه های اجتماعی چون جغرافی دانان. اگر شما هم اهل علم باشید، از این شهر خوشتان خواهد آمد.

حمل و نقل عمومی: متاسفانه زمان متوسط رفت و آمد به محل کار در بتزدا 30.84 دقیقه است که نسبتا زیاد است. اما استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی هم تا حدی جا افتاده است. اگر چه بسیاری از مردم با استفاده از اتومبیل شخصی رفت و آمد می کنند، اما استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هم متداول است که باعث کاهش نسبی ترافیک و آلودگی هوا شده است.

تحصیل در بتزدا: بیش تر ساکنان شهر بتزدا، افراد تحصیل کرده و ثروتمندی هستند که شغل های خوبی دارند و علاقه زیادی به سرگرمی هابی همچون کتاب خوانی، لباس های شیک، سفرهای لوکس، هنرهای زیبا، اپرا، سمفونی، باله و تئاتر دارند. در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 83.23% از بزرگسالان در بتزدا دارای مدارک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتی بتزدا: برای دیدن لیستی از مدارس دولتی در بتزدا، بر روی این لینک کلیک نمایید.

آمار جرم و جنایت در بتزدا: میزان جرم و جنایت در این شهر تقریبا برابر با میانگین ملی است. جرم های شدید، همچون تهاجم، تجاوز، قتل و زورگیری، به ندرت در این شهر رخ می دهد و احتمال آن 1 نفر در هر 1604 نفر است (منبع).  مناطق و محله های امن و نا امن بتزدا را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگتر باشد، آن منطقه نا امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

 

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

1 نظر
  1. […] (از مناطق امن و نا امن تا بهترین مدارس این شهر)مشخصات برجسته شهر بتزدا در ایالت مریلند (از بهترین مدار…مشخصات برجسته شهر آلفارتا در ایالت جورجیا (از مناطق امن […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.