مشخصات برجسته شهر دورهام در ایالت کارولینای شمالی

(Durham, NC)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در Neighborhoodscout و Movoto، تعدادی از مشخصات برجسته شهر دورهام در ایالت کارولینای شمالی  (Durham, NC) را به شما ارائه می دهد. دورهام یک شهر نسبتا بزرگ واقع در ایالت کارولینای شمالی با جمعیت 262,989 نفر و 59 محله است. دورهام پنجمین شهر پرجمعیت در کارولینای شمالی است.

 

بهترین محله‌های دورهام برای زندگی, بر اساس سایت Movoto به ترتیب زیر می باشند:

American Tobacco District –

Downtown Durham –

Duke Campus Neighborhood –

Research Triangle Park –

Southpoint –

قیمت مسکن در دورهام جزو گران ترین ها در ایالت کارولینای شمالی است، اما نه به اندازه گران ترین جاهای آمریکا.

 بافت شهری و قومیتی: دورهام یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در دورهام زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان دورهام سیاه پوست، دورگه یا سفیدپوست هستند. مهمترین اصالت ها در دورهام آلمانی، ایتالیایی، اسکاتلندی و ایرلندی است. رایج ترین زبان که در دورهام صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در دورهام صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و چینی.

در این شهر افراد در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) شاغلند.  درآمد سرانه در دورهام در سال 2010 به 30,645$ رسید که نسبت به دیگر مناطق کارولینای شمالی درآمد خوب و نسبت به دیگر مناطق آمریکا میزان درآمد متوسط به بالایی به شمار می آید. این مبلغ معادل 122,580$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است. البته افراد بسیار فقیر یا بسیار ثروتمند هم در این شهر زندگی می کنند.

حمل و نقل عمومی: اگر چه بسیاری از مردم با استفاده از اتومبیل شخصی رفت و آمد می کنند، اما استفاده از اتوبوس هم بسیار جا افتاده است و تا حدودی باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شده است.

تحصیل در دورهام: جامعه دورهام دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 48.32% از بزرگسالان در دورهام دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های دورهام برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاها به دورهام عبارتند از:

Duke University –

North Carolina Central University –

Durham Technical Community College –

Durham College –

Duke University School of Nursing –

آمار جرم و جنایت در دورهام: میزان جرم و جنایت در این شهر زیاد است (منبع). با این حال می توانید مناطق و محله‌های امن و مناسب نیز در این شهر پیدا کنید. مناطق و محله های امن و نا امن دورهام را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگ تر باشد، آن منطقه ناامن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب میشوند.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.