مشخصات برجسته شهر ممفیس (Memphis) در ایالت تنسی

 

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در Niche ،Neighborhoodscout و Movoto، تعدادی از مشخصات برجسته شهر ممفیس (Memphis) در ایالت تنسی را به شما ارائه می دهد. ممفیس یک شهر بسیار بزرگ واقع در ایالت تنسی با جمعیت 652,717 نفر و 181 محله است. ممفیس بزرگ ترین جامعه در تنسی است.

 

بهترین محله‌های ممفیس برای زندگی, بر اساس سایت Movoto به ترتیب زیر می باشند:

East Memphis-Colonial-Yorkshire –

Central Garden –

Cooper-Young –

Cordova –

Mud Island –

در این شهر افراد یا در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) و یا در مشاغل یقه آبی (کارگرانی که کارهای یدی انجام می‌دهند) شاغل هستند. درآمد سرانه در ممفیس در سال 2010 به 22,728$ رسید که نسبت به دیگر مناطق تنسی و دیگر جاهای آمریکا میزان درآمد متوسطی به شمار می آید. این مبلغ معادل 90,912$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است. البته افراد بسیار فقیر یا بسیار ثروتمند هم در این شهر زندگی می کنند.

حمل و نقل عمومی: سیستم حمل و نقل عمومی، علی الخصوص اتوبوس، در ممفیس بسیار گسترده و جا افتاده است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای رهایی از شر ترافیک، از اتومبیل شخصی استفاده نکنند. این امر باعث کاهش آلودگی هوا هم گردیده است.

تحصیل در ممفیس: جامعه ممفیس تا حدودی دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 25.09% از بزرگسالان در ممفیس دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های ممفیس برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاه ها به ممفیس عبارتند از:

University of Memphis-

University of Tennessee Health Science Center-

Rhodes College-

Southwest Tennessee Community College-

LeMoyne-Owen College-

آمار جرم و جنایت در ممفیس:

میزان جرم و جنایت، به نسبت متوسط میزان جرم در کشور، در این شهر بسیار زیاد است و متاسفانه یکی از خطرناک ترین شهرهای آمریکاست (منبع). با این حال می توانید مناطق و محله‌های امن و مناسب نیز در این شهر پیدا کنید. امنترین مناطق و محله‌های حومه ممفیس عبارتند از (منبع):

Piperton-

Oakland-

Germantown-

Collierville-

Atoka-

Munford-

ممفیس یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در ممفیس زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان ممفیس سیاه پوست، دورگه یا سفید پوست هستند. مهمترین اصالت ها در ممفیس انگلیسی، ایتالیایی، آفریقایی و آلمانی است. رایج ترین زبان که در ممفیس صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در ممفیس صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و آفریقایی.

اگر تجربه زندگی یا مسافرت به این شهر را دارید، لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت ها با سایر هموطنان به اشتراک گذارید.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.