عجیبترین خانه های آمریکا: خانه Minister’s Tree House

سایت مسکن ایرانیان آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در وبسایت atlasobscura، تعدادی از خانه های دیدنی آمریکا را به شما معرفی می کند. در این مقاله به معرفی “خانه Minister’s Tree House” در ایالت تنسی، می پردازیم.

پدر روحانی، هوراس بورگس، در سال 1993 و در حالی که عبادت می کرد، از طرف خداوند به او وحی شد که اگر یک خانه درختی بسازی، کاری میکنم که هرگز مواد اولیه ساختمانت تمام نشود. سپس او مشغول ساختن بزرگ‌ترین خانه درختی دنیا شد.

این خانه درختی به ارتفاع 97 فوت، در خارج شهر کراسویل در ایالت تنسی واقع شده است. پدر روحانی، ب مدت 14 سال و تنها با صرف 12,000 دلار، توانسته بزرگ‌ترین خانه درختی جهان با 5 اتاق و یک کلیسا و ناقوص کوچک در بالای آن، درست کند. پدر روحانی می‌گوید این خانه متعلق به همه مردم است و هر کسی می‌تواند وارد آن شود، البته متأسفانه این خانه دیگر تا ابد بسته شده است و دیدن آن برای عموم آزاد نیست.

سیگار کشیدن در این خانه ممنوع است (به دلیل وجود چوب)، و اگر به اندازه‌ای شجاع باشید که به بالای این ساختمان بروید، می‌توانید دنیایی که حضرت عیسی آن را می دید، تماشا کنید.

برای مطالعه مقالات مفید مسکن به زبان فارسی به صفحه فیسبوک و یا کانال تلگرام مسکن ایرانیان آمریکا بپیوندید

بیشتر بخوانید: عجیبترین خانه های آمریکا: خانه ای در صخره ها با نام Deer Rock Shelter

بیشتر بخوانید: عجیبترین خانه های آمریکا: هواپیمایی در جنگل ها

بیشتر بخوانید: عجیبترین خانه های آمریکا:خانه بازگشت ابدی

بیشتر بخوانید: مهمترین مواردی که باید هنگام خرید خانه در نظر بگیرید

بیشتر بخوانید: ۱۰ ایالت امن آمریکا از نظر سرقت از منازل

 

ترجمه: مسکن ایرانیان آمریکا | منبع: atlasobscura.com

توجه: مطلب فوق یک پیشنهاد قانونی ویا سرمایه گذاری نیست و نباید به جای مشاوره با یک وکیل و یا متخصص در امور سرمایه گذاری، از آن استفاده شود. شما باید برای دریافت راهنمایی مناسب در مورد شرایط خود، با یک وکیل و یا یک مشاور، مشورت نمایید. این مطلب ممکن است حاوی لینک هایی در وبسایت های دیگر، که متعلق به اشخاص ثالث هستند و توسط آن ها اداره می شوند، باشد. “مسکن ایرانیان آمریکا” هیچ مسئولیتی در قبال مطالب نشر شده در چنین وبسایت هایی ندارد و الزاما این مطالب را اسپانسری، تایید و یا تصدیق نمی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.