ماه آپریل بهترین ماه برای به فروش گذاشتن مسکنتان در آمریکا!

 رقابت برای خرید خانه در بازار مسکن  در بهار بیشتر می شود و موجودی خانه برای فروش در حال افزایش است.

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters مطلب زیر را به شما تقدیم می کند.

تحقیقات جدید سایت realtor.com نشان می دهد که هفته اول آپریل، بهترین زمان برای ثبت خانه شما برای فروش است. سایت realtor بر مبنای معیار هایی از قبیل: “روند میانه قیمت خانه های لیست شده، تعداد بازدیدها از هر ملک در سایت realtor.com، کاهش قیمت خانه ها، میانه تعداد روزهایی که یک ملک در بازار مانده, و تعداد لیست خانه ها در بازار در سه سال گذشته” برای تعیین رتبه بندی برای هر هفته از سال استفاده کرده است.

ثبت خانه شما برای فروش در هفته اول آپریل، 14 برابر میزان بازدید بیشتری را به ارمغان خواهد آورد، 5٪ رقابت کمتر از فروشندگان دیگر خانه است و باعث می شود خانه 6 روز سریعتر فروخته شود.

بهترین ماه ها برای فروش ملک در سال

جای تعجب نیست که در ماه های آپریل و ماه می فروش به حداکثر می رسد. سه ماهه دوم سال (آپریل، می، ژوئن) به عنوان “فصل بهار خریداران” معرفی می شود، زمانی که رقابت شدیدی برای پیدا کردن یک خانه ی رویایی وجود دارد که اغلب منجر به مزایده (bidding) می شود.

با این حال، استثنا هایی هم وجود دارند. بر اساس تحلیل سایت realtor.com، ماه های آگوست و ژوئن بهترین ماه های سال برای به فروش گذاشتن مسکنتان در شهر های بزرگتر با آب و هوای گرمتر می باشند. به عنوان مثال، بهترین ماه برای بیشترین شانس فروش در میامی، آگوست است، در حالی که در فینیکس ​​ژوئن است.

اگر شما قصد فروش خانه خود را در سال جاری دارید، زمان ثبت آن برای فروش اکنون است! به گفته انجمن ملی مسکن، 41 درصد خانه های فروخته شده در ماه گذشته در بازار در کمتر از 30 روز صورت گرفته است! اگر شما اکنون ثبت کنید، فرصت خوبی برای فروش در ماه آپریل یا ماه می خواهید داشت!

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.