واشنگتن دی سی، مریلند، یا ویرجینیا: مواردی که باید برای زندگی در هر کدام بدانید!

(ِWashington DC, Maryland, or Virginia)

ناحیه واشنگتن دی سی متروپولیتن (Washington D.C. Metro Area) یک منطقه منحصر به فرد است که شامل یک شهر و همچنین بخش هایی از دو ایالت ویرجینیا و مریلند است.

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت realestate.usnews، مواردی که باید برای زندگی در هر کدام بدانید را به شما ارائه می دهد.

مالیات ها برابر نیستند: در دی سی (District of Colombia)، مردم معمولا برای خرید یک خانه پول بیشتری نسبت به کسانی که در حومة شهر خانه می خرند پرداخت می کنند. اما مالیات بر املاک کمتری می پردازند. طبق گزارش  مؤسسه ی سیاست مالی دی سی (Fiscal Policy Institute) در سال 2015، صاحبان املاک در ناحیه دی سی به طور متوسط 1,000 دلار در سال مالیات بر املاک کمتری نسبت به دیگر افراد در شهر های همسایه در ویرجینیا و مریلند پرداخت می کنند.

بنا بر گفته مشاورین و متخصصین مسکن، تفاوت های میان این سه منطقه بسیار اندک است. اگر ساکنین شمال ویرجینیا مالیات بر املاک بیشتری را نسبت به ساکنین منطقه (DC) پرداخت میکنند، در عوض نرخ مالیات بر درآمد کمتری دارند. به گفتة مشاور املاکی به نام Avery Boyce از (Compass Real Estate)، “اختلاف مالیات دارایی میان این سه حوزه با مسائل دیگر مربوط به مالیات جبران می شود، بنابراین تفاوت های موجود در هزینه ی زندگی بسیار زیاد نیست.”

بیشتر در مورد مالیات در ویرجینیا، واشنگتن دی سی، و مریلند بخوانید: ویرجینیا، واشنگتن دی سی، و مریلند; وضعیت مالیات در هر یک چگونه است؟

ویرجینیا دارای کمترین محدودیت برای قوانین مربوط به اسلحه است: از این سه حوزه، قوانین اسلحه در ویرجینیا کمترین محدودیت را دارد . Boyce می گوید: “گرفتن مجوز حمل مخفی اسلحه در ویرجینیا بسیار آسان است، درحالیکه مریلند به شدت مخالف صدور آن هاست.”

ناحیه دی سی برخی از سخت ترین قوانین اسلحه در ایالات متحده آمریکا را دارد.

ماری جوانا در منطقه کلمبیا (DC) قانونی می باشد اما در نواحی دیگر ممنوع است: در این منطقه، همراه داشتن ماری جوانا قانونی است، به شرط این که مقدار آن کم باشد و برای فروش در نظر گرفته نشده باشد. این ماده مخدر در ایالت مریلند غیرقانونی است، هرچند از چندین سال پیش مجازات بهمراه داشتن کمتر از 10 گرم ماری جوانا در این ایالت از حکم جنایتکار به یک جرم مدنی کاهش یافته است. در ایالت ویرجینیا، می توان زمان زندان را برای داشتن هر مقدار ماری جوانا با پرداخت جریمه خریداری کرد.

بازرسی ها و معاینه های فنی خودرو با توجه به حوزه های قضایی متفاوت است: در شهر فیرفکس ویرجینیا، خودروها باید هرساله مورد بازرسی فنی قرار بگیرند و مالیات سالانه ی ماشین پرداخت شود. اما در منطقة کلمبیا، طرح بازرسی ایمنی برای وسایل نقلیه ی شخصی در سال 2009 قطع شده است، ولی انجام آزمایشات انتشار گاز، همانند مریلند و ویرجینیا ضروری است.

مدارس دولتی در حومه های شهر: یکی از دلایلی که مردم واشنگتن ( Washington) فضا و محوطه زندگی خود را تغییر می دهند، مدارس می باشد. وجود مدارس خوب در حومه ویرجینیا و مریلند که از نظر مردم در بهترین رتبه ها قرار دارند، حومه های شهر می توانند یک گزینه ی جذاب برای شهروندانی باشند که تمایل به ترک زندگی شهری خود را دارند.

اگر قصد دارید که ملک خود را اجاره دهید، پس قوانین را بدانید: در نظر داشته باشید که قوانین اجاره در بین شهر ها بسیار متفاوت است. قوانین ایالت ویرجینیا طرفدار صاحبخانه است و قوانین کمی برای محافظت از مستاجر در برابر صاحبخانه دارد. قوانین ناحیه دی سی متمایل به حقوق مستأجر است، و مریلند ترکیبی از این دو منطقه می باشد.

[the_ad id=”21138″]

در صورتی که به دنبال خرید خانه در مریلند هستید تا از قوانین محدودیتی کمتر استفاده کنید، به خارج از Takoma Park توجه کنید، برخلاف سایر شهرهای ایالت مریلند بسیاری از قوانین مشابه با ناحیه دی سی را اتخاذ کرده است.

خانه جایی است که دل آنجا باشد: مهم نیست که چه قوانین ایالتی برای بازرسی فنی خودرو یا مالیات بر دارایی وجود دارد، رفت و آمد بهتر، فضای بیشتر یا نزدیک شدن به امکانات رفاهی، برای مردم اهمیت بیشتری جهت انتخاب محل زندگی دارد.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: realestate.usnews.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.