۱۰ شهر آمریکا که برای خرید خانه در آنها باید سال‌های بیشتری کار کنید!

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

در برخی از شهرهای آمریکا، میانه قیمت مسکن بسیار بیشتر از میانه درآمد است. به همین دلیل، یکی از موانع بزرگ برای مستاجرانی که آرزوی خرید خانه و گرفتن وام مسکن را دارند، پس انداز برای تأمین مبلغ پیش پرداخت خرید خانه می باشد.

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت smartasset رتبه بندی شهرهایی که طولانی ترین زمان را برای پس انداز مبلغ پیش قسط خرید خانه نیاز دارند، عنوان می کند.

برای این رتبه بندی، SmartAsset به جستجوی داده ها برای 50 شهر بزرگ ایالات متحده آمریکا پرداخته، و برآورد نموده کارگرانی که درآمد متوسط دارند و 20 درصد از حقوق خود را در سال پس انداز می کنند، به چه مدت زمان نیاز دارند تا 20 درصد از قیمت یک خانه را جهت پیش پرداخت خرید مسکن پرداخت کنند.

یافته های کلیدی

  • متقاضیان خرید خانه در کالیفرنیا سخت ترین شرایط را برای پس انداز مبلغ پیش پرداخت جهت خرید خانه دارا می باشند. در رتبه بندی شهرهای ایالت کالیفرنیا، لس آنجلس در رتبه اول و متعاقب آن سان فرانسیسکو، اوکلند، و لانگ بیچ قرار دارند.
  • براساس اطلاعات بدست آمده، ساکنان برخی از شهرهای تگزاس می توانند پس از چند سال پس انداز، مبلغ پیش قسط را پرداخت کنند. در شهرهایی مانند فورت ورث، سن آنتونیو، آرلینگتون و ال پاسو، ​​خانواده ها برای پس انداز پیش قسط به طور میانگین به سه سال زمان نیاز دارند.
  1. شهر لس آنجلس، در ایالت کالیفرنیا

مقام اول متعلق به شهر لس آنجلس است. با استفاده از داده های میانگین درآمد و میانگین قیمت مسکن، برآورد می شود که یک خانواده در لس آنجلس به طور میانگین به 11 سال زمان نیاز دارد تا هزینه پیش قسط خرید مسکن را پس انداز کند. یک سال بیشتر از سان فرانسیسکو که در جایگاه دوم قرار دارد.

اما یک خانواده متوسط حتی در صورتی که مبلغ پیش پرداخت خرید مسکن را پس انداز کند، هنوز هم نمی تواند یک خانه متوسط را خریداری نماید. میانگین درآمد سالانه یک خانوار در لس آنجلس 54,432 دلار می باشد، حال آنکه بر اساس محاسبات حداقل درآمد 92,098 دلار برای وام مسکن 474,800 دلاری با سود 4 درصد به مدت 30 سال جهت خریداری یک خانه متوسط توصیه می شود.

  1. شهر سان فرانسیسکو، در ایالت کالیفرنیا

هزینه های مسکن در سان فرانسیسکو بسیار زیاد می باشد. براساس داده های اداره آمار و ثبت احوال، میانگین اجاره ​​در سان فرانسیسکو نزدیک به 1,800 دلار در ماه می باشد و داشتن خانه نیز فرقی ندارد. مدت زمان لازم برای پس انداز 20 درصد پیش پرداخت جهت خرید یک خانه متوسط در سان فرانسیسکو برای یک خانوار با درآمد میانگین سالانه به مبلغ 103,801 دلار، نزدیک به 10 سال برآورد شده است.

  1. شهر نیویورک، در ایالت نیویورک

بسته به مکان مورد نظر در نیویورک، انواع گسترده ای از خانه ها با قیمت های بسیار متفاوت وجود دارد. اما با توجه به قیمت میانگین ​​خانه به مبلغ 569,700 دلار و درآمد متوسط ​​خانوار به میزان 58,856 دلار در نیویورک، مدت زمان مورد نیاز جهت پس انداز مبلغ پیش قسط برای خرید یک خانه متوسط در نیویورک 9.7 سال است.

  1. شهر اوکلند، در ایالت کالیفرنیا

بر طبق داده های اداره آمار و ثبت احوال میانگین قیمت مسکن در اوکلند حدود  650,000 دلار است. بنابراین یک خانوار در اوکلند برای پرداخت 20 درصد پیش قسط یک خانه متوسط، باید به مدت 9.5 سال 20 درصد حقوق خود را پس انداز نماید.

  1. شهر لانگ بیچ، در ایالت کالیفرنیا

درآمد یک خانوار در لانگ بیچ بالاتر از درآمد ملی یعنی سالانه بالغ بر 60,000 دلار می باشد. میانگین قیمت خانه در لانگ بیچ 519,000 دلار است. بنابراین یک خانواده در لانگ بیچ برای پس انداز 20 درصد پیش پرداخت جهت خرید خانه به 8.6 سال زمان نیاز دارد.

  1. شهر میامی، در ایالت فلوریدا

بر اساس داده های اداره آمار و ثبت احوال میامی قیمت یک خانه متوسط در میامی کمتر از 278,000 دلار است. این مبلغ چیزی حدود 70,000 دلار بیشتر از میانگین مبلغ ملی می باشد. این در حالی است که درآمد متوسط سالانه یک خانواده در میامی فقط 34,900 دلار می باشد که این امر موجب گرانی خانه ها در میامی می شود.

یک خانواده در میامی برای تهیه پیش قسط خرید خانه نیازمند آن است که به مدت 8 سال 20 درصد از درآمد سالانه خود را پس انداز نماید.

  1. شهر سن دیگو، در ایالت کالیفرنیا

درآمد متوسط ​​یک خانوار در سن دیگو 21 درصد بیشتر از میزان درآمد در نیویورک است. این بدان معناست که مدت زمان مورد نیاز برای پس انداز پیش قسط جهت خرید خانه در سن دیگو، در مقایسه با نیویورک که 9.7 سال زمان نیاز دارد، فقط 7.9 سال است.

  1. شهر سن هوزه، در ایالت کالیفرنیا

طبق برآوردهای اداره  آمار و ثبت احوال، یک خانواده متوسط ​​در سن خوزه تقریباً 102,000 دلار در سال درآمد دارد که از نظر رتبه بندی دومین رتبه در بالاترین میانگین درآمد ​​در این مطالعه می باشد. داده ها بیانگر این است که قیمت یک خانه متوسط در سن خوزه 802,000 دلار است و برآورد می شود که یک خانوار در سن خوزه برای پس انداز 20 درصد از درآمد سالانه خود جهت تهیه پیش قسط یک خانه متوسط به 7.9 سال زمان نیاز دارد.

  1. شهر بوستون، در ایالت ماساچوست

در میان 10 شهر، بوستون رتبه دوم در بین ارزان ترین مسکن ها را دارد. با این حال، بوستون در میان بیشترین میانگین درآمد، رتبه ی ششم را دارد و این امر باعث می شود که یک خانه متوسط گران باشد.

ما برآورد می کنیم که در شهر بوستون تقریباً 7.8 سال طول می کشد تا یک خانوار متوسط در بوستون پیش پرداخت یک خانه متوسط را پس انداز کند.

  1. شهر واشنگتن دی سی

میانگین قیمت مسکن در پایتخت ایالات متحده آمریکا 576,100 دلار و 20 درصد پیش قسط برای خرید خانه  115,200 دلار می باشد. بر این اساس یک خانواده در واشنگتن دی سی، برای پس انداز 20 درصد از درآمد سالانه خود جهت تهیه پیش پرداخت خرید خانه به 7.6سال زمان نیاز دارد.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: smartasset

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.