بزرگترین مسئله ای که بخش مسکن در آمریکا در سال 2020 با آن روبرو خواهد شد

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

در سال 2020 بازار مسکن آمریکا توسط سه ویژگی تعریف می شود، 1-تعداد خانه های موجود در بازار مسکن برای فروش، 2-نرخ سود وام مسکن، 3-میزان افزایش قیمت مسکن،. اما بزرگترین مسئله ای که بازار مسکن در سال 2020 با آن روبرو خواهد شد، کمبود مسکن است.

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters، نکاتی را در مورد مسائلی که بخش مسکن در سال 2020 با آن مواجه خواهد شد، شرح می دهد.

در سال 2020، خانه کافی برای خریداران مسکن وجود نخواهد داشت، مخصوصاً خانه هایی با قیمت های پایین تر.

بر اساس آنچه که پیش بینی شده است، می دانیم که نرخ سود وام مسکن به گونه ای برنامه ریزی شده است که پایین بماند، و انتظار می رود که افزایش قیمت مسکن با ورود به سال 2020 ادامه پیدا کند. علاوه بر این، انتخابات آینده، چشم اندازهای بی نظیری را در مورد سلامت بازار مسکن ایالات متحده آمریکا ایجاد می کند. یک چالش موجود در این مورد این است که با درک بهتر این شرایط، اگر به فکر خرید خانه یا فروش خانه خود هستید، چگونه می توانید بهترین موقعیت را برای خود فراهم نمایید.

در اینجا چندین دیدگاه وجود دارد که باید در مورد مسئله تعداد مسکن موجود در بازار، که در سال 2020 با آن روبرو هستیم، در نظر بگیریم:

1- بر اساس گزارش وبسایت realtor.com، با وجود افزایش در ساخت و ساز مسکن جدید، در سال 2020، باز هم نمی توان برای کمبود مسکن موجود که از سال 2015 بازار مسکن به آن مبتلا شده است، راه حلی ارائه نمود. ممکن است تعداد خانه های موجود در بازار مسکن، به عنوان یک جریان با ثبات و مداوم در تقاضا، به ویژه برای خانه هایی که در پایین ترین سطح قیمت در بازار مسکن قرار دارند، به پایین ترین میزان در تاریخ خود برسد، و تمایل فروشندگان در مورد فروش خانه نیز کاهش یافته و در مجموع موجب ممانعت از معاملات فروش خانه شود.

2- طبق اظهارات دایانا اولیک (Diana Olick) در شبکه CNBC، میزان خانه های موجود برای فروش در بازار مسکن، سالیانه به مدت پنج ماه کاهش داشته است، سپس در اواخر سال گذشته، به دلیل افزایش نرخ سود وام مسکن، به تدریج این میزان افزایش یافته است. باید توجه داشت که نرخ سود وام مسکن مجدداً در بهار سال 2019 رو به کاهش گذاشت. سازندگان منزل نیز به آرامی شروع به احداث مسکن نموده اند، اما این میزان مسکن، پاسخگوی تقاضای روزافزون متقاضیان خرید مسکن نیست.

3- بر طبق نظر جورج راتیو (George Ratiu)، اقتصاددان ارشد وبسایت realtor.com، کسانی که اولین بار است می خواهند خانه ای را خریداری کنند، بزرگترین گروه خریداران خانه در تاریخ ایالات متحده آمریکا محسوب می شوند، صاحب خانه شدن را غنیمت شمرده و از آن استقبال می کنند و از نرخ های به صورت غیرمنتظره پایین سود وام مسکن نیز بهره می برند. تقاضای مسکن بیش از عرضه آن بوده و باعث پایان یافتن موجودی مسکن در بازار می شود. کمبود مسکن در پایین ترین سطح قیمت بازار به شدت احساس می شود، جایی که خانه اولی ها به دنبال ورود به بازار مسکن برای خرید اولین خانه خود هستند.

4- نتیجه نهایی

مهم ترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که با یک متخصص مشاور املاک تماس بگیرید تا متوجه شوید که در بازار مسکن محلی شما چه می گذرد. ممکن است قادر نباشید تا از برخی مسائل پیش آمده به علت کمبود مسکن اجتناب کنید، اما می توانید آموزش لازم را در این مورد دیده، و برای ورود به بازار مسکن آماده باشید.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.