توصیه هایی برای کاهش مصرف انرژی در خانه و همچنین آسیب کمتر به محیط زیست

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

چگونه می توانیم مصارف انرژی در خانه خود را کاهش دهیم؟ مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در سایت realtor، مطلب زیر را به شما تقدیم می کند.

اولین قدم مهم برای فروشندگان و صاحبان خانه این است که از شرکت ارائه دهنده خدمات بخواهند که مصرف دقیق انرژی آن ها را مشخص کنند.  این امر مالکان را قادر می سازد که ببینند در کدام بخش از خانه خود مصرف بیشتری دارند و چه تغییراتی بیشترین تأثیر را بر کاهش مصرف انرژی خواهد داشت.  متداول ترین مناطقی که برای بهبود در مصرف انرژی در نظر گرفته شده است: آبگرمکن ها و سایر سیستم های گرمایشی، سیستم های خنک کننده، پنجره ها و درها هستند.

ریک تامپسون (Rick Thompson)، شریک مدیریتی شرکت BrightLeaf Homes در Hinsdale، Ill، پیشنهاد می کند در صورتی که تعویض کردن هر پنجره در وسع مشتری نباشد، پنجره هایی را که بیشترین تلفات انرژی دارند، عایق (air-seal) نمایند.  شرکت آقای تامپسون در حین طراحی و ساخت خانه های مدرن و بهینه، از لیست Zero Energy Ready استفاد می کند.

کری هارت نت (Kerri Hartnett)، کارگزار اصلی شرکت Premier Properties Group LLC در پورتلند، اظهار می دارد که ایجاد رویکرد سازگار با محیط زیست در ارتباط با مشتری ضروری است.  برجسته کردن صرفه جویی در هزینه های بالقوه توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب می کند و برای محیط زیست هم مفید است.

وی می گوید: “ممکن است هر کسی متوجه اهمیت این قضیه نشود، اما به هر حال کاهش مبالغ قبض ها برای هر کسی جالب توجه است.”

همچنین اگر امکانات و دسترسی های بیشتری در نزدیکی خانه قرار داشته باشند، مثل سوپرمارکت ها، مدارس، محل کار و… ، استفاده از وسایل نقلیه کاهش می یابد و در انرژی صرفه جویی می شود.

یکی دیگر از راه های عالی صرفه جویی در مصرف انرژی، نصب سیستم های روشنایی هوشمند و Heating, Ventilation and Air Conditioning (HVAC) است.  سیستم های عامل صوتی می توانند به یک چراغ وصل شوند و به راحتی از طریق تلفن همراه یا از طریق تایمر کنترل شوند.  ترموستات های قابل برنامه ریزی یا هوشمند روش های دیگری برای کاهش مصرف انرژی هستند.

این نکات هم می توانند باعث کمتر شدن آسیب به محیط زیست شوند:

  • از محصولات تمیز کننده سبز (طبیعی) استفاده کنید.  هنگام تمیز کاری به منطور افزایش هوای سالم در داخل خانه، از اسپری و دستمال مرطوب طبیعی استفاده کنید.
  • از دستگاه دیفیوزر استفاده کنید. دیفیوزر ها دستگاه هایی هستند که رایحه روغن هایی با خواص مفید در حانه پخش می کنند و کیفیت هوای خانه را افزایش می دهند.
  • برای رنگ کردن خانه از رنگ هایی استفاده کنید که ترکیبات عالی فرّار Volatile Organic Compound (VOC) آنها صفر و یا درصد کمی باشد. برای رنگ کردن اتاق، از رنگ هایی استفاده کنید که ترکیبات آلی فرار ندارند.

هرچه نسل های جدیدتری خانه خریداری می کنند ، از پیشنهادات برای یک زندگی سبز هم بیشتر استقبال می کنند.

با استفاده از روش های زیر می توانید در حین انجام کار خود، کمتر به محیط زیست آسیب بزنید.

  • سعی کنید تا جایی که ممکن است از کاغذ استفاده نکنید. وقتی می خواهید مطلبی  را چاپ کنید، از هر دو طرف ورق استفاده کنید و از کاغذهای باطله برای یادداشت برداری استفاده کنید.  برای اسنادی که نیاز به امضا دارند از برنامه هایی مانند DocuSign، استفاده کنید.  اگر مشتریان شما که فروشنده خانه هستند چندین پیشنهاد دریافت می کنند، اسناد را بر روی صفحه مانیتور به جای کاغذ به ترتیب درج کنید تا بتوانند به راحتی آنها را دنبال کنند.
  • از فلش USB استفاده کنید.  پس از اتمام معامله، یک فلش USB به مشتری خود بدهید که شامل تمام اسناد آنها و اطلاعات شما باشد.
  •  تماس های آنلاین برقرار کنید. از آنجاییکه همه گیری ویروس کرونا موجبات ایجاد جلسات وب را فراهم کرده است، از مکالمات وب مانند Zoom، Skype و FaceTime برای مکالمات استفاده کنید حتی پس از برداشتن طرح قرنطینه باز هم از تماس آنلاین استفاده کنید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: magazine.realtor.com

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.