چهار دیدگاه تخصصی در مورد بازار مسکن آمریکا در سال 2021

مشاوره رایگان خرید و فروش خانه در آمریکا: 2026304803

بازار مسکن آمریکا در سال 2020 ستاره ای درخشان بود و به چرخیدن چرخ اقتصاد در سراسر کشور کمک کرد. آیا می توانیم انتظار داشته باشیم که املاک و مستغلات در سال 2021 همچنان به این روند ادامه دهد؟

مسکن آمریکا با انتخاب مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters.com، اظهارات چهار متخصص درباره بازار مسکن در سال پیش رو را ارائه می دهد.

لارنس یون (Lawrence Yun)، اقتصاددان ارشد انجمن ملی مشاورین املاک (NAR)

“من فکر می کنم که در سال 2021 نرخ سود وام مسکن مشابه سال قبل یا نسبتاً بالاتر حدود 3 درصد باشد. بنابراین نرخ سود وام مسکن مطلوب خواهد بود.”

دانیله هیل (Danielle Hale)، اقتصاددان ارشد وبسایت realtor.com

“انتظار داریم که فروش خانه 7 درصد رشد داشته باشد و قیمت خانه 5.7 درصد دیگر نسبت به سطح بالای خود در سال 2020 افزایش یابد.”

رابرت دیتز (Robert Dietz)، نایب رئیس و اقتصاددان ارشد انجمن ملی سازندگان خانه (NAHB)

“با توجه به اطمینان و اعتماد به نفس سازندگان خانه، انتظار می رود که ادامه ساخت و ساز خانه های تک خانوار را داشته باشیم، البته با رشد کمتری نسبت به سال 2019. بعضاً کندی رشد در فروش خانه های جدید به این دلیل اتفاق می افتد که سهم فزاینده ای از فروش خانه، از خانه هایی که ساخت و ساز را شروع نکرده اند حاصل شده است. با این وجود، با توجه به آمارهای مطلوب، جابجایی جغرافیای تقاضای مسکن به بازارهایی با تراکم کمتر و نرخ های پایین بهره، بازار خرید و فروش مسکن همچنان پابرجا و قدرتمند خواهد بود.”

مارک فلمینگ (Mark Fleming)، اقتصاددان ارشد شرکت First American

“انتظار می رود که نرخ سود وام های مسکن برای یک آینده قابل پیش بینی پایین باقی بماند  و افراد بین 25 الی 40 سال (millennials) به تشکیل خانواده ادامه خواهند داد، تقاضا برای خرید خانه را همچنان قدرتمند نگه خواهند داشت، حتی اگر رشد درآمد آنها متوسط باشد. علی رغم اراده سازندگان خانه برای تأمین مسکن بیشتر، نقصان در تأمین مسکن تا سال 2021 ادامه خواهد داشت و احتمالاً افزایش قیمت مسکن را نیز خواهیم داشت.”

سخن آخر

اگر آماده خرید و فروش مسکن در سال 2021 هستید، اگر قصد دارید در زمستان امسال از بازار مسکن نفع ببرید، با یک مشاور املاک معتبر تماس بگیرید تا از فرصت های موجود در بازار مسکن محلی خود مطلع شوید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.