دفتر حمایت مالی از مصرف کننده در آمریکا به دنبال به تعویق انداختن بازستانی املاک است

مشاوره رایگان خرید و فروش خانه در آمریکا: 2026304803

با توجه به این که موجی از بازستانی املاک در آینده پیش رو می باشد، دفتر حمایت مالی از مصرف کننده Consumer Financial Protection Bureau (CFPB) روز دوشنبه گذشته قانونی را پیشنهاد کرد که به موجب آن اقدام وام دهندگان برای علیه وام گیرندگان در رابطه با اقساط معوقه وام گیرندگان و بازستانی املاک آنان تا پایان سال جاری ممنوع است.

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت magazine.realtor، آخرین اخبار در رابطه با بازستانی ملک در سال 2021 را به اطلاع شما همراهان گرامی میرساند.

پیشنهاد CFPB در مورد وام های مسکن خصوصی و وام های مسکن فدرال برای خانه و محل اقامت اصلی مالکان خانه اعمال می شود.

محافظت و جلوگیری از بازستانی ملک به انضمام مهلت های قانونی و طرح ها و برنامه های فوربرنس که به دلیل همه گیری COVID-19 اعمال شده اند قرار است تا پاییز امسال منقضی شوند. CFPB تخمین می زند که تعداد 1.7 میلیون وام گیرنده تا ماه سپتامبر در معرض خطر بازستانی ملک قرار گیرند.

دایان تامپسون (Diane Thompson)، مشاور ارشد معاونت CFPB، در مورد دلیل ارائه این طرح و پیشنهاد  به شبکه تلویزیونی CNBC گفت: “من فکر نمی کنم که قبلاً هرگز کسی این همه وام را به طور یکجا و همزمان در فوربرنس دیده باشد که انتظار داشته باشد همه آنها به یکبار از فوربرنس خارج شوند.”

حمایت ها در برابر COVID-19 از صاحبخانه هایی که از نظر اقتصادی درگیر هستند، اجازه داده است تا پرداخت های خود را به عنوان بخشی از برنامه های فوربرنس متوقف کرده و به تعویق بیاندازند. با این حال،  اگرچه فوربرنس به صاحبان خانه اجازه می دهد تا پرداخت اقساط خود را به تعویق بیاندازند، اما بخشودگی پرداخت اقساط را نمی پذیرد. آژانس دولتی می گوید وام هایی که در طی دوره همه گیری بیماری در برنامه های فوربرنس قرار گرفته اند، در ماه سپتامبر یا اکتبر به پایان دوره فوربرنس خود خواهند رسید.

هفته گذشته CFPB به وام دهندگان هشدار داد که اگر برای جلوگیری از افزایش “بازستانی ملک قابل پیشگیری” انجام ندهند، ممکن است جریمه و مجازات شوند.

تامپسون می افزاید: بسیاری از صاحبان خانه که در طرح فوربرنس قرار دارند، بیش از 120 روز از پرداخت اقساط خود عقب مانده اند.

پیشنهاد CFPB مانع از بازپس گیری وام های مسکن در باقیمانده سال جاری می شود، احتمالاً به وام دهندگان فرصت بیشتری می دهد تا وضعیت مالی وام گیرندگان را ارزیابی نموده و تعیین کنند که آیا اصلاح مدل و بهسازی وام مسکن می تواند در دراز مدت به جلوگیری از بازستانی ملک کمک کند.

پیشنهاد CFPB هنوز به تأیید نهایی نیاز دارد، CFPB نظرات و پیشنهادات عمومی در رابطه با ممنوعیت پیشنهاد شده در مورد بازستانی ملک در سال 2021 را تا تاریخ 11 ماه May می پذیرد.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: magazine.realtor

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.