مشخصات برجسته شهر بورلی هیلز در ایالت کالیفرنیا

(Beverly Hills, CA)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته شهر بورلی هیلز (Beverly Hills) در ایالت کالیفرنیا را به شما ارائه می دهد. شهر بورلی هیلز یکی از تاریخی ترین شهر های آمریکا است. جمعیت این شهر 34,687 نفر است و 228مین جامعه بزرگ کالیفرنیا است. افرادی که متولد ایران هستند و در بورلی هیلز زندگی می کنند حدودا 16.3% ساکنین این شهر را تشکیل میدهند (منبع).

قیمت خانه های بورلی هیلز نه تنها در ایالت کالیفرنیا، بلکه در کل آمریکا، جزو گران ترین ها هستند!

بورلی هیلز یک شهربا قومیت های متنوع است. افرادی که در بورلی هیلز زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان این شهر سفیدپوست و یا آسیایی هستند. مهمترین اصالت ها در بورلی هیلز روسی، آلمانی، لهستانی و انگلیسی است. 38.81% ساکنان این شهر را مهاجران تشکیل می دهند.

رایج ترین زبان در بورلی هیلز زبان انگلیسی است، اما به زبان های اسپانیایی و فارسی هم صحبت می شود.

به طور کلی، افراد ساکن بورلی هیلز، در شغل های اداری مشغول به کارند. 21.83% افراد در زمینه مدیریت، 18.20% در زمینه فروش و 8.46% در زمینه سلامت، شاغلند. 13.65% افراد به صورت دورکاری (Telework  یا Telecommute)  و از خانه کار می کنند. این افراد عمدتا در زمینه اطلاعاتی و اداراتی شاغل اند.  دیگر افراد دورکار افراد کارآفرین هستند که کسب و کارهای کوچک را در خانه هایشان اداره می کنند.

اگر دارای مدرک دانشگاهی هستید، این شهر کاملا مناسب شماست. در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% است، 61.31% از بزرگسالان در بورلی هیلز مدرک دانشگاهی دارند.

درآمد سرانه در بورلی هیلز در سال 2010 به  78,343$ رسید که نسبت به دیگر مناطق کالیفرنیا و آمریکا میزان درآمد بالایی به شمار می آید. این مبلغ معادل 313,372$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است.

مدارس دولتی بورلی هیلز:

برای دیدن لیستی از مدارس دولتی در بورلی هیلز، بر روی این لینک کلیک نمایید.

آمار جرم و جنایت در بورلی هیلز: مناطق و محله های امن و نا امن بورلی هیلز را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگتر باشد، آن منطقه نا امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

1 نظر
  1. Arezo jowhar می گوید

    چگونه در بورلی هلیز Beverly hills خانه خریداری کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.