دانشگاه ویرجینیا در ایالت ویرجینیا

(University of Virginia (UVA

 

دانشگاه ویرجینیا یک موسسه دولتی است که در سال 1819 تأسیس شده. این دانشگاه توسط توماس جفرسون تاسیس شده و در شارلوسویل در ایالت ویرجینا واقع است. دانشجویان کل دانشکده های این دانشگاه 16,331 نفر هستند، محیط آن حومه شهر و محوطه دانشگاه 1,682 هکتار است. دانشگاه ویرجینیا در نسخه 2018 بهترین کالج ها، دانشگاه های ملی رتبه 25 را داراست. در سال 2017-2018 شهریه ی شهروندان بومی16,146 و برای شهروندان غیربومی 46,975 میباشد.

در مقطع تحصیلات تکمیلی, رشته های دانشکده های بزنیس, اجوکیشن, مهندسی, حقوق, و پزشکی ی این دانشگاه جزوه بهترین ها هستند. مشهورترین رشته ها در این دانشگاه در مقطع لیسانس عبارتند از: اقتصاد. بزنیس. زیست شناسی. روانشناسی. و روابط بین الملل. 

نام این دانشگاه در میان افراد بومی به عنوان دانشگاه آقای جفرسون خوانده می شود. بر اساس قوانین دانشگاهی, دانشجویان سال اول می بایست در خوابگاه دانشگاه زندگی کنند. بسیاری از دانش آموزان سال بالاتر در آپارتمان های خارج از دانشگاه و یا خوابگاه های دانشجویی و یا متاهلی زندگی می کنند. حدود 30 درصد از دانشجویان در دانشگاه UVA جزو دانشجویان برجسته و ممتاز هستند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت دانشگاه رجوع کنید.

 

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: usnews.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.