مشخصات برجسته شهر آلیسو ویه هو در ایالت کالیفرنیا

(Aliso Viejo, CA)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته شهر آلیسو ویه هو در ایالت کالیفرنیا (Aliso Viejo, CA) را به شما ارائه می دهد. آلیسو ویه هو یک شهر متوسط واقع در ایالت کالیفرنیا با جمعیت 51,424 نفر و 10 محله است. آلیسو ویه هو صد و هشتادمین جامعه بزرگ در کالیفرنیا است. 2.9 درصد ساکنان این شهر ایرانی هستند (منبع).

تعدادی از محله های آلیسو ویه هو عبارتند از:

Vista Bella – Windflower – Seacliff Courts – The Islands – The Villas – Towncenter – Moulton Pkwy – Laguna Audubon – Leons – Pacific Ridge

قیمت مسکن در آلیسو ویه هو نسبت به دیگر جاهای آمریکا گران است، اما نه به اندازه گران ترین شهرهای ایالت کالیفرنیا.

 

بافت شهری و قومیتی: آلیسو ویه هو یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در آلیسو ویه هو زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان آلیسو ویه هو سفید پوست و آسیایی هستند. مهمترین اصالت ها در آلیسو ویه هو انگلیسی، ایتالیایی، ایرلندی و ایارنی است. رایج ترین زبان که در آلیسو ویه هو صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در آلیسو ویه هو صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و فارسی. 21.43% ساکنان این شهر مهاجر هستند.

در این شهر افراد در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) شاغل هستند. درآمد سرانه در آلیسو ویه هو در سال 2010 به 46,026$ رسید که نسبت به دیگر مناطق کالیفرنیا و دیگر جاهای آمریکا میزان درآمد بالایی به شمار می آید. این مبلغ معادل 184,104$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است.

حمل و نقل عمومی: سیستم حمل و نقل عمومی، علی الخصوص اتوبوس، در آلیسو ویه هو بسیار گسترده و جا افتاده است و این امر باعث کاهش آلودگی هوا هم گردیده است.

تحصیل در آلیسو ویجو: جامعه آلیسو ویه هو دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 57.54% از بزرگسالان در آلیسو ویه هو دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های آلیسو ویه هو برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاه ها به آلیسو ویه هو عبارتند از (منبع)

Laguna College of Art and Design – Soka University of America – Saddleback College – University of California Irvine – Coastline Community College

 

آمار جرم و جنایت در آلیسو ویه هو: جرم های شدید، همچون تهاجم، تجاوز، قتل و زورگیری، بسیار به ندرت در این شهر رخ می دهد و احتمال آن 1 نفر در هر 1773 نفر است (منبع). مناطق و محله های امن و نا امن آلیسو ویه هو را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگتر باشد، آن منطقه نا امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

 

اگر تجربه زندگی یا مسافرت به این شهر را دارید، لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.