مشخصات برجسته شهر وینا در ایالت ویرجینیا

(Vienna, VA)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته شهر وینا در ایالت ویرجینیا (Vienna, VA) را به شما ارائه می دهد. وینا یک شهر متوسط واقع در ایالت ویرجینیا با جمعیت 16,468 نفر و 16 محله است. وینا 53مین جامعه بزرگ در ویرجینیا است.  2 درصد ساکنان این شهر ایرانی هستند (منبع).

تعدادی از محله های وینا عبارتند از:

Browns Mill – Wolf Trap – Old Courthouse – Dunn Loring – Four Corners – Beulah Rd – Maple Ave – Tysons Green – Park St

قیمت مسکن در وینا نه تنها در ایالت ویرجینیا، بلکه در کل آمربکا جزو گران ترین هاست!

 

بافت شهری و قومیتی: وینا یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در وینا زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان وینا سفید پوست یا آسیایی هستند. مهمترین اصالت ها در وینا انگلیسی، ایتالیایی، ایرلندی و لهستانی است. رایج ترین زبان که در وینا صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در وینا صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و فارسی. 20.77% ساکنان این شهر مهاجر هستند.

در این شهر افراد در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) شاغل هستند. درآمد سرانه در وینا در سال 2010 به 62,824$ رسید که نسبت به دیگر مناطق ویرجینیا و دیگر جاهای آمریکا میزان درآمد خیلی خوبی به شمار می آید. این مبلغ معادل 251,296$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است.

این شهر جای بسیار خوبی برای زندگی خانواده هاست. آمار جرم در این شهر خیلی پایین است و بسیاری از مردم تحصیل کرده هستند و دارای خانه های شخصی خود هستند و نیز خانواده های بسیار زیادی با فرزندان خود، در این شهر زندگی می کنند.

 

حمل و نقل عمومی: ا استفاده از مترو بسیار جا افتاده است و می توان به جای اتومبیل، از مترو برای رفت و آمد به محل کار، که غالبا در شهر های دیگر است، استفاده کرد.

تحصیل در وینا: جامعه وینا دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 67.16% از بزرگسالان در وینا دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های وینا برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاه ها به وینا عبارتند از (منبع)

Stratford University – George Mason University – Northern Virginia Community College – Marymount University – University of Phoenix Northern Virginia Campus

آمار جرم و جنایت در وینا: جرم های شدید، همچون تهاجم، تجاوز، قتل و زورگیری، بسیار به ندرت در این شهر رخ می دهد و احتمال آن 1 نفر در هر 2353 نفر است (منبع). مناطق و محله های امن و نا امن وینا را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگتر باشد، آن منطقه نا امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

 

اگر تجربه زندگی یا مسافرت به این شهر را دارید، لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت ها با سایر هموطنان به اشتراک گذاری

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

 

1 نظر
  1. منصورموسوی می گوید

    بسیار عالی
    خرید خانه در وینا به چه صورت است
    ۰۹۳۷۸۰۵۶۶۷۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.