قیمت خانه در ایالت کالیفرنیا در مقایسه با ایالات فلوریدا و تگزاس

مشاوره رایگان خرید و فروش خانه در آمریکا: 2026304803

امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست که قیمت مسکن در ایالت کالیفرنیا در مقایسه با بقیه جاهای آمریکا، بسیار گران تر است.

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت Forbes، مقاله زیر را به شما تقدیم می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط وبسایت زیلو، قیمت میانه یک خانه Single Family در ایالات متحده حدود 549,000 دلار است ولی قیمت خانه ها در چهار شهر بزرگ آن حتی از این رقم هم بیشتر است:

لس آنجلس: 898,949$

سن دیگو: 848,500$

سن حوزه: 1,099,990$

سان فرانسیسکو: 1,400,000$

در اکثر شهر های بزرگ امریکا شما مبلغ کمتری برای یک خانه می پردازید، و در بسیاری از آن ها می توانید با قیمت یک خانه در کالیفرنیا، چند خانه بخرید.

  • قیمت یک خانه در کالیفرنیا در مقایسه با تگزاس

تگزاس ایالتی است که از لحاظ جمعیت و تجارت پر رونق است. روز به روز امریکایی های بیشتری به خاطر فرصت شغلی و قیمت مناسب خانه ها به این ایالت، مهاجرت می کنند. بر اساس اطلاعات سایت زیلو، قیمت یک خانه برای یک خانواده در تگزاس 277,062$ دلار است، یعنی نصف قیمت یک خانه در کالیفرنیا.

ارقام زیر قیمت متوسط خانه در 5 شهر اصلی تگزاس را نشان می دهند:

هوستون: 342,250$

دالاس: 415,000$

فورت ورث: 255,000$

سن انتونیو: 237,500$

آستین: 394,950$

همان‌طور که مشاهده می کنید، با پول یک خانه در سان فرانسیسکو می توان 3 خانه در دالاس خرید. و اگر همین مقایسه را با سن آنتونیو انجام بدهیم قضیه جالب تر هم می شود چرا که می توان با مبلغ مشابه شش خانه در سن آنتونیو خریداری نمود!

  • قیمت یک خانه در کالیفرنیا در مقایسه با فلوریدا

فلوریدا همیشه محبوب بوده است، با این وجود حتی در این ایالت هم قیمت خانه ها بسیار قابل قبول تر از قیمت های عجیب کالیفرنیاست. به طور میانگین، قیمت یک خانه معمولی در فلوریدا برابر با 299,623 دلار است که تقریباً نصف قیمت خانه در کالیفرنیاست.

در بزرگترین شهر فلوریدا جکسون ویل در حال حاظر قیمت یک خانه معمولی 219 هزار دلار است. این در حالیست که در شهر لس آنجلس قیمت متوسط همین نوع خانه 898,949 دلار است. به عبارت دیگر در شهر پر تردد جکسون ویل می توان میتوان چهار خانه به ازای یک خانه در کالیفرنیا خریداری نمود. حتی در گران ترین شهر های فلوریدا مثل میامی قیمت یک خانه 499 هزار دلار است که در مقایسه با سان دیگو که ارزان ترین شهر در کالیفرنیاست و متوسط قیمت 848 هزار دلار دارد باز هم نصف آن است. گذشته از این ها فلورید یکی ا از بهترین مکان ها برای خانه دار شدن است.

  • بهترین مکان برای خرید خانه در کالیفرنیا

اگر شما می خواهید حتما یک خانه در کالیفرنیا خریداری کنید پس شما باید استراتژیک فکر کنید و زیرک و همچنین مقاوم باشید و به علاوه به خرید خانه در کالیفرنیا به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه کنید. بر اساس گزارشات، در حال حاضر بهترین شهر برای خرید خانه در کالیفرنیا، شهر Hawthorne است.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: forbes.com

3 نظرات
  1. پرى می گوید

    لطفا در مورد خريد مسكن در ماساچوست و ليستى از خانه هاى موجود در اون را ارايه بدين

    1. Admin می گوید

      سلام بر شما،

      متاسفانه هنوز لیست خانه‌های موجود در ایالت ماساچوست وارد سیستم ما نشده. امیدوارم این کار طی چند ماه آینده صورت بگیرد.

  2. بهرام کلهر می گوید

    آیا بخاطر وجود ایرانیهای زیاد در کالیفرنیا و عطش سیری ناپذیر ایرانیها در تصاحب املاک باعث شده که مسکن در کالیفرنیا گرون بشه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.