نکات ایمنی: غرق شدن کودکان در وان حمام، کاسه توالت و منابع آبی دیگر در داخل خانه

 

بیش از نیمی از حوادث برای کودکان در محیط داخلی خانه رخ می دهند. یکی از دلایل مرگ کودکان غرق شدن در وان حمام، کاسه توالت و منابع آبی دیگر  در داخل خانه است.

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت safetyed با اشاره به این منابع بالقوه خطرناک آبی در داخل خانه مقاله ذیل را به شما تقدیم می دارد.

وان حمام یکی از معمول ترین منابع آب در منزل است که می تواند برای کودکان بدون مراقبت خطر آفرین باشد. ظرف های پر از آب، سطل های کف شوی، چاهک های پرشده، یخدان ها، اکواریوم ها، استخرها و حتی کاسه های توالت منابع دیگری از خطر غرق شدگی کودکان هستند.

شما باید اطمینان حاصل کنید که هیچ استخر یا مجموعه ای از آب در اطراف خانه وجود ندارد. برای جلوگیری از وقوع حادثه با پرستار بچه در مورد این خطرات احتمالی آب صحبت کنید و استفاده از قفل ایمنی صندلی توالت را به مهمانان خود گوشزد کنید. از بسته بودن درهای حمام اطمینان حاصل نمائید و آنها را به قفل ایمنی کودک مجهز کنید. اگر مخازن  ماهی آزاد و یا گیاهان مبتنی بر آب دارید آنها را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

غرق شدن می تواند در هر مکانی که مقداری آب وجود داشته باشد، رخ دهد، کودکان نوپا می توانند فقط در یک اینچ آب غرق شوند. این حادثه می تواند در عرض چند ثانیه اتفاق بیفتد. بر کودکانی که در اطراف منابع آب هستند نظارت دقیق و مستمر داشته باشید و مطمئن شوید که بچه های شما در سنین ابتدایی دوره های شنا و ایمنی آب را بگذرانند. احتمال آسیب ناشی از آب در خانه خود را کاهش دهید. اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهید و قوانین ایمنی آب در خانه را جدی بگیرید و رعایت کنید.

با آرزوی صحت و پویایی برای فرزندان شما!

برای دریافت گزارش هفتگی نرخ سود وام مسکن آمریکا و همچنین مطالعه مقالات مفید مسکن به زبان فارسی به صفحه فیسبوک، تلگرام، و یا اینستگرام “مسکن آمریکا” بپیوندید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

 ترجمه: مسکن آمریکا | منبع:safetyed.org   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.