مشخصات برجسته شهر لیک وود در ایالت کلرادو (از مناطق امن و نا امن تا بهترین مدارس و…)

(Lakewood, CO)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته شهر لیک وود در ایالت کلرادو (Lake Wood, CO) را به شما ارائه می دهد. لیک وود یک شهر نسبتا بزرگ واقع در ایالت کلرادو با جمعیت 154,958 نفر و 41 محله است. لیک وود دهمین جامعه بزرگ در کلرادو است.

تعدادی از محله های لیک وود عبارتند از:

Belmar – Eiber – Kendrick Lake – Green Mountain Townhomes – Ammons Park – Marston Slopes – Westgate – Country Club – Rural Acres – Victoria Village

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

بافت شهری و قومیتی: لیک وود یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در لیک وود زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان لیک وود سفید پوست و آسیایی هستند. مهمترین اصالت ها در لیک وود انگلیسی، ایرلندی، ایتالیایی و آلمانی و فرانسوی است. رایج ترین زبان که در لیک وود صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در لیک وود صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و ویتنامی.

در این شهر افراد یا در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) و یا در مشاغل یقه آبی (کارگرانی که کارهای یدی انجام می‌دهند) شاغل هستند. درآمد سرانه در لیک وود در سال 2010 به 33,069$ رسید که نسبت به دیگر مناطق کلرادو و دیگر جاهای آمریکا میزان درآمد متوسط به شمار می آید. این مبلغ معادل 132,276$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است. البته افراد بسیار فقیر یا بسیار ثروتمند هم در این شهر زندگی می کنند.

حمل و نقل عمومی:  حمل و نقل عمومی در این شهر جا افتاده است و بسیاری از مردم برای رفت و آمد از اتوبوس استفاده می کنند.

تحصیل در لیک وود: جامعه لیک وود دارای سطح تحصیلات بالاتری نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 36.85% از بزرگسالان در لیک وود دارای مدرک دانشگاهی هستند.

برای دریافت گزارش هفتگی نرخ سود وام مسکن آمریکا و همچنین مطالعه مقالات مفید مسکن به زبان فارسی به صفحه فیسبوک، تلگرام، و یا اینستگرام “مسکن آمریکا” بپیوندید.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های لیک وود برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاه ها به لیک وود عبارتند از(منبع)

Colorado Christian University – Colorado School of Healing Arts – Red Rocks Community College – Colorado School of Mines – Community College of Denver

آمار جرم و جنایت در لیک وودجرم های شدید، همچون تهاجم، تجاوز، قتل و زورگیری، زیاد در این شهر رخ می دهد و احتمال آن 1 نفر در هر 154 نفر است. (منبع) مناطق و محله های امن و نا امن لیک وود را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگتر باشد، آن منطقه نا امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق امن تر محسوب می شوند.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع:  neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.