مواردی که می توانند مانع از دریافت وام مسکن شما در آمریکا شوند

مشاوره رایگان خرید و فروش خانه در آمریکا: 2026304803

اگر به تازگی اقدام به دریافت وام مسکن نموده اید، احتمالا بسیار هیجان زده هستید و برای دریافت آن روزشماری می کنید. اما باید توجه داشته باشید که اگر موارد مهم زیر را رعایت نکنید ممکن است درخواست وام شما رد شود!

مسکن آمریکا مواردی که باید پس از درخواست وام مسکن از انجامشان خودداری کنید را به شما همراهان عزیز تقدیم می کند.

1- شغل خود را تغییر ندهید.

وامگزار باید بتواند منبع و میزان درآمد سالانه شما را تایید نمایید. سعی کنید در این مدت شغل خود را تغییر ندهید.

2- پول نقد خود را به حساب های بانکی خودتان واریز نکنید.

وام دهندگان باید منابع مالی شما را ردیابی و بررسی کنند. توجه داشته باشید که پول نقد قابل ردیابی نمی باشد. بنابراین، قبل از واریز هر گونه پول نقد به حساب های بانکی خودتان، در مورد تعیین یک روش مناسب برای ثبت منابع مالی خود با مسئول وام مسکن خودتان صحبت کنید.

3- هیچگونه خرید بزرگی مانند خرید یک ماشین جدید یا مبلمان برای خانه جدید خود انجام ندهید.

توجه داشته باشید که برای خرید لوازم جدید اقدام به دریافت وام جدید نکنید تا مبادا میزان بدهیتان نسبت به درآمدتان افزایش یابد. ممکن است در اینصورت صلاحیت خود را برای دریافت میزان وام مورد نظر خود از دست بدهید.

4- برای دیگران ضامن دریافت وام نشوید.

در صورتی که برای کس دیگری ضامن شوید، اگر چه آن شخص تمام بازپرداخت های خود را به موقع انجام دهد، مسئول وام مسکن این مبالغ را به حساب شما می گذارد و ممکن است صلاحیتتان را رد کند.

5- حساب های بانکی خود را تغییر ندهید.

به یاد داشته باشید که وام دهندگان نیاز دارند که منابع مالی و دارایی های شما را معین و آنها را ردیابی کنند. هنگامی که یک ثبات بین حساب های بانکی شما وجود دارد، این کار به طور قابل توجهی آسان تر انجام می شود. بنابراین، قبل از انتقال هرگونه پول بین حساب های بانکی خود، با مسئول وام مسکن خود صحبت کنید.

6- کردیت کارت جدید درخواست نکنید.

هنگامی که گزارش کارت اعتباری شما توسط سازمان ها در کانال های مالی مختلف (وام مسکن، کارت اعتباری، کارت خودکار و غیره) اجرا شود، بر کردیت اسکور شما تأثیر می گذارد. کردیت اسکور پایین می تواند نرخ بهره وام مسکن شما و یا حتی صلاحیت شما برای دریافت وام را تعیین کند.

7- هیچگونه حساب کردیت را مسدود نکنید.

بسیاری از مشتری ها به اشتباه بر این باور هستند که داشتن تعداد کردیت کارت کمتر باعث می شود صلاحیت دریافت وام مسکن برایشان افزایش یابد. اما این یک باور نادرست است. یکی از مؤلفه های اصلی کردیت اسکور طول مدت و سابقه تاریخ اعتبار شما است. بستن حساب های کردیتی تأثیر منفی بر روی کردیت اسکور شما دارد.

نتیجه نهایی

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انجام هر نوع تراکنش مالی قابل توجه، ابتدا با مسئول وام مسکن خود مشورت نمایید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

مسکن آمریکا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.