عجیبترین خانه های آمریکا: هواپیمایی در جنگل ها

سایت مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در وبسایت atlasobscura، تعدادی از خانه های دیدنی آمریکا را به شما معرفی می کند. در این مقاله به معرفی “خانه ای هواپیمایی” در ایالت اورگان، می پردازیم.

برای دریافت گزارش هفتگی نرخ سود وام مسکن آمریکا و همچنین مطالعه مقالات مفید مسکن به زبان فارسی به صفحه فیسبوک، تلگرام، و یا اینستگرام “مسکن آمریکا” بپیوندید.

آقای بروس کمپل، در سال 1999، هواپیمایی بویینگ 727 را که جسد ارسطو اوناسیس را به همراه جکی اوناسیس و خانواده، به یونان حمل کرد، به قیمت 100,000 دلار خریدارای کرد. اکنون این هواپیما در جنگلی در پرتلند، اورگان، قرار دارد. آقای کمپل عضو انجمنی به نام Aircraft Fleet Recycling Association (AFRA) است. اعضای این انجمن هواپیماهای از کار افتاده را خریداری می‌کنند و آن‌ها را به خانه تبدیل می کنند. آقای کمپل شش ماه از سال را در داخل این هواپیما و شش ماه از سال را در داخل هواپیمای دیگری در ژاپن، می گذراند.

آقای کمپل در پاسخ به اینکه زندگی در هواپیما چه حسن هایی دارد، می گوید: “هواپیماهای قدیمی مهندسی فوق‌العاده‌ای دارند و به دلیل وجود مکانیزم های فشار هوا، از ورود گرد و غبار و حشرات به داخل جلوگیری می‌شود. پس از حذف صندلی ها، با یک فضای بسیار بزرگی روبرو خواهید شد که می‌توانید بر حسب علاقه خود تزئین کنید. نیز هواپیما بسیار امن است و در برابر زلزله و توفان و … مقاومت بسیاری دارد.”

نیز وی می افزاید: “هواپیما درها و امکانات مخفی و جالب زیادی دارد. برای کسی مثل من که به اسباب‌بازی های قدیمی علاقه زیادی دارد، زندگی در هواپیما تجربه خیلی خوبی است!” نیز وی تورهای برای دیدن این خانه هواپیمایی خود، برگزار می کند.

با توجه به اینکه این هواپیما منزل شخصی آقای کمپل می باشد، ما آدرس این خانه را در اینجا ذکر نمی کنیم، اما علاقه‌مندان می‌توانند با جستجو در اینترنت آدرس وی را پیدا کنند.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان

فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: atlasobscura.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.