پنج دلیل اینکه چرا خانه شما به فروش نمی‌رود

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

دلایل زیادی می تواند برای فروش نرفتن خانه ای که آن را برای فروش گذاشته اید وجود داشته باشد. از قیمت بالای در نظر گرفته شده برای خانه، تا مشاور املاکی که کار فروش خانه را به عهده گرفته است، می توانند دلیل این مشکل باشند.

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت newportbeachrealestate.kinja، تعدادی از دلایل احتمالی برای این مشکل را مورد بررسی قرار می دهد.

1. قیمت بسیار بالایی برای فروش تعیین کرده‌اید.

تکنولوژی، امروزه موجب شده تا خریداران خانه به سرعت و به راحتی بتوانند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از قیمت خانه های موجود به فروش گذاشته شده در مناطق مختلف آگاه شوند. خریداران اغلب حتی بهتر از فروشندگان می دانند چرا یک خانه به فروش نمی رسد. بنابراین یک فروشنده هوشمند سعی می‌کند مانند یک خریدار آگاه فکر کند و تصمیم بگیرد، و از پیشنهاد قیمتی کاذب برای خانه خود پرهیز نماید.

راه حل: اطمینان حاصل کنید که شما و مشاور املاک شما از ارزش خانه در بازار آگاه هستید، بنابراین می توانید بر این اساس کار قیمت گذاری بر روی خانه خود را انجام دهید.

2. قصور در نگهداری خانه

علائم مشخصی از وجود کوتاهی و قصور در نگهداری خانه، موجب فراری دادن و انصراف خریدار از خرید خانه خواهد شد.

برای دریافت گزارش هفتگی نرخ سود وام مسکن آمریکا و همچنین مطالعه مقالات مفید مسکن به زبان فارسی به صفحه فیسبوک، تلگرام، و یا اینستگرام “مسکن آمریکا” بپیوندید.

نشانه هایی از قصور در نگهداری خانه چیست؟

لکه های نم روی سقف، روکش‌های پوسیده پشت بام، کف پوش ناهموار، ترک های دیوار و پوسیدگی آن، چراغ  قرمزهای بزرگی هستند که خیلی سریع می‌توانند یک مشتری بالقوه را فراری دهند.

راه حل: اگر قصد دارید خانه خود را به سرعت و با قیمت خوبی به فروش برسانید، باید مطمئن شوید که خانه در بهترین حالت و بدون خرابی‌ است. اعمال برخی اصلاحات در خانه می‌تواند موجب سرمایه گذاری خریدار برای خرید آن خانه شود و او را برای پرداختن قیمت مناسب تشویق کند.

3. وجود بوی بد و آزاردهنده در خانه

بوی غذاهای ادویه دار، فرش ها و موکت های کهنه، مبلمان کهنه، موی حیوانات خانگی و بو در محل نگهداری آن‌ها، همه از مواردی هستند که می توانند بوی بد را  به مدت طولانی در خود نگه دارند.

راه حل: خوشبختانه، بوها را می توان با کمی تمیز کردن از بین برد. در مورد استفاده از وسایل معطر کننده برای از بین بردن بو ها احتیاط کنید، زیرا آنها می توانند بوی های آزاردهنده را تشدید کنند.

4. ناقص بودن عکس های خانه که در معرض دید خریداران قرار داده‌اید.

نود درصد از خریداران تصمیم می گیرند که یک خانه را فقط با نگاهی سریع به عکس های آن بررسی کنند. عدم وجود عکس، کافی نبودن تعداد آنها، و یا عدم کیفیت در عکس های گرفته شده از خانه، موجب می شود که خریداران به سراغ بررسی خانه هایی با عکس های جذاب تر و با کیفیت بروند و خانه شما به انتهای فهرست خانه های در معرض فروش قرار گیرد.

راه حل: برای گرفتن عکس از فضاهای داخلی خانه، از لنزهایی با زاویه دید وسیع استفاده کنید. اگر عکاس ماهری نیستید، برای گرفتن عکس های حرفه ای و با کیفیت و با زاویه مناسب از متخصصین حرفه ای در این امر کمک بگیرید.

5. خانه‌ای که مدت زیادی است برای فروش گذاشته شده است.

خانه ای که روزهای زیادی در معرض فروش گذاشته شده ولی فروش نرفته باشد اغلب این ذهنیت را برای خریداران ایجاد می کند که حتما خانه دارای مشکلی است.

راه حل: اگر خانه خود را مدت زیادی برای فروش گذاشته اید اما خریداران چندانی از آن بازدید نکرده اند، بهتر است که در مورد قیمت پیشنهادی آن و همچنین استراتژی بازاریابی با مشاور املاک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که بازاریابی اینترنتی زیادی برای فروش خانه شما صورت می گیرد.

یک قدم عقب بروید!

در صورتی که خانه شما برای مدت زیادی در معرض فروش قرار گرفته اما به فروش نرفته است، بهترین راه برای دانستن دلیل بی فایده بودن تلاش های شما برای فروش خانه این است که یک گام به عقب برگردید، آنگاه خود را بجای خریدار گذاشته و جنبه های مختلف را از نظر خریداران بررسی نمایید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: newportbeachrealestate.kinja.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.