ماه ژانویه 2020 برای جویندگان خانه در آمریکا، سرد و کم فعالیت نخواهد بود

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

بر طبق تحلیل جدید منتشر شده توسط وبسایت  realtor.com، اقتصاددانان انتظار دارند ماه ژانویه 2020، ماه فعال و پرشوری برای افزایش تعداد خریداران مسکن باشد که احتمالا به جستجوی املاک به صورت آنلاین می پردازند.

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت magazine.realtor، به نکاتی در مورد افزایش خریداران خانه در ماه ژانویه 2020 اشاره می کند.

به گزارش realtor.com، در ماه ژانویه سال 2019، یکی از پنج منطقه بزرگ کلان شهری (Metropolitan) در آمریکا، بیشترین تعداد بازدید لیست خود را  به صورت آنلاین مشاهده کرده است. تحلیل realtor.com بر اساس میانگین بازدید ماهانه هر لیست در سایت خود از سال 2015 تا سال 2019 می باشد.

سیاتل بیشترین افزایش در خرید خانه را در ژانویه 2019 مشاهده کرد. بازارهای دیگر در پنج منطقه کلان شهری که بیشترین فعالیت خریدار آنلاین را در ماه ژانویه  2019 شاهد بودند عبارتند از: مک آلن ادینبورگ میشن در ایالت تگزاس (McAllen-Edinburg, Texas)، سان فرانسیسکو (San Francisco)، آتلانتا (Atlanta)، و سن خوزه در ایالت کالیفرنیا (San Jose, California) می باشند.

اوج میانگین بازدید در هر لیست در وبسایت realtor.com، در سال 2015، ماه آوریل بود، اما در سال 2019،  این ماه ژانویه بود که تنها با یک درصد بازدید کمتر از ماه فوریه، به عنوان ماهی برای بیشترین بازدید ماهانه در هر لیست در  وبسایت realtor.com ذکر شد. بر اساس گزارش های تحلیلی، ماه ژانویه محبوب ترین ماه برای بازدیدکنندگان در 20 منطقه از 100 منطقه کلان شهری بزرگ بود.

طبق نظر جورج راتیو (George Ratiu) اقتصاددان ارشد realtor.com، خریداران استراتژی های خود را برای تعیین مسیر، و جستجو در بازار مسکن، که به خاطر افزایش قیمت ها و تعداد کم مسکن، بیشتر رقابتی شده است، تغییر می دهند. انتظار می رود که ایالات متحده آمریکا، از لحاظ کم بودن تعداد خانه های فروشی  در سال 2020، به رکوردی جدید دست پیدا کند، و این روند همچنان در سال جدید ادامه یابد.

اطلاعات realtor.com نشان می دهد که تعداد بازدیدکنندگان در هر لیست در بهار افزایش می یافته است، اما اکنون رقابت در حد بالا در ماه ژانویه شروع شده است و بالا باقی می ماند.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: magazine.realtor

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.