چرا تورم در آمریکا نباید شما را از خرید خانه در سال 2022 باز دارد؟

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters، در مورد دلایل این که چرا نباید در دوره تورم در آمریکا از خرید خانه منصرف شوید، توضیحاتی را به شما همراهان گرامی ارائه می دهد.

وبسایت investopedia توضیح می دهد که در دوره تورم زیاد، قیمت ها به طور کلی افزایش می یابند. و در حالی که قیمت مسکن از این افزایش مصون نیست، تورم نباید شما را از خرید خانه در سال 2022 باز دارد.

مالکیت خانه ثبات و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت خانه برای مدتی طولانی افزایش یافته است و کارشناسان می گویند که این افزایش در طول سال 2022 ادامه خواهد داشت. بنابراین، به عنوان یک خریدار خانه، چگونه می توانید از خود در برابر افزایش هزینه هایی مانند غذا، سرپناه، سرگرمی و سایر کالاها و خدمات محافظت کنید؟ پاسخ این سؤال در مسکن نهفته است.

خرید خانه به شما این امکان را می دهد که بازپرداخت ماهانه وام مسکن خود را برای آینده قابل پیش بینی Lock کنید. این بدان معناست که با افزایش قیمت ها، بازپرداخت ماهانه شما به لطف وام مسکن با نرخ بهره ثابت، همچنان ثابت خواهد بود. این به شما آرامش می دهد که بخش عمده ای از هزینه های مسکن شما در برابر تورم محافظت شود.

جیمز رویال (James Royal)، گزارشگر ارشد مدیریت ثروت در Bankrate می گوید:

وام مسکن با نرخ بهره ثابت به شما این امکان را می دهد که بیشترین بخش از هزینه های مسکن را از طریق همان بازپرداخت اقساط وام حفظ نمایید. مطمئناً، مالیات بر دارایی افزایش خواهد یافت و سایر هزینه ها نیز ممکن است افزایش یابند، اما بازپرداخت ماهانه اقساط وام مسکن شما ثابت باقی خواهد ماند.

اگر مستأجر هستید، از این مزیت برخوردار نیستید و از افزایش هزینه های مسکن در امان نخواهید بود. به عنوان یک انگیزه مضاعف برای خرید خانه، در نظر داشته باشید که نرخ بهره وام مسکن امروز کمتر از چند دهه گذشته است. این در حالی است که تورم آنچه که پول شما می تواند بخرد را کاهش می دهد، نرخ پایین بهره وام مسکن با افزایش قدرت خرید شما به مقابله با آن کمک می کند تا بتوانید خانه بهتری را با پول خود خریداری نمایید. این موارد همچنین به پایین نگه داشتن بازپرداخت های ماهانه شما کمک می کنند. این امر به ویژه در یک دوره تورمی مهم است زیرا می خواهید تا حد امکان از خود در برابر تأثیرات تورم محافظت کنید.

علی ولف (Ali Wolf)، اقتصاددان ارشد در شرکتی فعال در امر تجزیه و تحلیل امور املاک و مستغلات توضیح می دهد:

اگر پول نقد دارید و به این فکر می کنید که کجا می توانید پول خود را سرمایه گذاری کنید تا ارزش آن از بین نرود، معمولاً مسکن به عنوان یک محافظ تورم خوب در نظر گرفته می شود، به ویژه با نرخ بهره پایین وام مسکن.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.