آپارتمان ها و خانه های آمریکا بیشتر از سال گذشته در معرض خطر آتش سوزی قرار دارند.

آتش سوزی های مرگبار در هفته های اخیر درخواست هایی را برای ایجاد ایمنی بیشتر در برابر آتش در خانه ها و ساختمان ها برانگیخته است.

مسکن آمریکا با انتخاب مقاله منتشر شده در وبسایت magazine.realtor، اطلاعات مربوط به خطر آتش سوزی در خانه ها و آپارتمان ها را به شما همراهان گرامی ارائه می دهد.

افزایش درخواست ها برای اقدام پس از آتش سوزی اخیر در یک ساختمان آپارتمانی در محله برونکس شهر نیویورک، که در آن حداقل 19 نفر جان باختند، به همراه داشته است و به دنبال آن آتش سوزی در یک خانه ردیفی در فیلادلفیا که 12 کشته بر جای گذاشت.

به گفته سازمان آتش نشانی ایالات متحده، به طور متوسط حدود 3,500 نفر در سال بین سال های 2010 تا 2019 در آتش سوزی جان خود را از دست داده اند و این تعداد در حال افزایش است.

کارشناسان ساخت و ساز می گویند که خانه ها و ساختمان ها بیشتر در معرض خطر هستند زیرا مواد بیشتری در ساختمان خانه ها و مبلمان نسبت به گذشته قابل اشتعال هستند. آنها می گویند که استفاده گسترده از مواد مصنوعی خطر را افزایش می دهد. به گفته شرکت UL، یک شرکت صادر کننده گواهینامه ایمنی، امروزه مردم فقط 3 دقیقه فرصت دارند تا از آتش سوزی در خانه فرار کنند. حدود 40 سال پیش، ساکنان خانه حدود 17 دقیقه فرصت داشتند تا از آتش سوزی مشابه اخیر فرار کنند.

استفان کوارلز (Stephen Quarles)، کارشناس مصالح ساختمانی و استراتژی های کاهش آتش به وبسایت MarketWatch گفت: “مواد قابل احتراق آنهایی هستند که به آسانی مشتعل می شوند و می سوزند. بسیاری از مصالح ساختمانی متداول قابل احتراق هستند، از جمله چوب و محصولات کامپوزیت چوب، پلاستیک.

طبق گفته انجمن ملی سازندگان خانه (National Association of Home Builders)، حدود 90 درصد از خانه های ساخته شده در ایالات متحده با اسکلت چوبی ساخته شده اند.

طبق گفته انجمن ملی حفاظت از آتش (National Fire Protection Association)، شایع ترین علت آتش سوزی پخت و پز و پس از آن گرم کردن خانه است. بنا بر گزارش ها، آتش سوزی مرگبار اخیر در برانکس ناشی از خرابی بخاری بوده است.

کارشناسان آتش نشانی می گویند راه های مختلفی برای مالکان و مستأجران وجود دارد که خطرات خود را کاهش دهند، مانند عدم رها کردن اجاق های داغ یا بخاری ها به حال خود و بدون مراقبت. اما آنها بستن درها را برای جلوگیری از گسترش سریع آتش سوزی نیز توصیه می کنند. این شامل بستن درهای اتاق خواب در طول شب است. تحقیقات UL نشان می دهد که اگر آتش سوزی در جای دیگری از خانه یا آپارتمان شروع شود، احتمالاً این کار می تواند از ساکنان در برابر آتش محافظت کند. بسته بودن درها و پنجره ها می تواند به جلوگیری از رسیدن اکسیژن کافی برای سوختن و انتشار آتش کمک کند.

استیو کربر (Steve Kerber)، معاون و مدیر اجرایی موسسه تحقیقات ایمنی آتش نشانی UL، به MarketWatch گفت: این امر می تواند به مردم زمان بیشتری برای خارج شدن از آتش سوزی بدهد.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: magazine.realtor

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.