62% خریداران تصور اشتباهی در مورد مبلغ پیش پرداخت خانه دارند!

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

برخلاف تصور نادرست رایج، اغلب میزان پیش پرداخت برای خرید منزل، کمتر از مقداری است که بسیاری از افراد به آن اعتقاد دارند.

سایت مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در سایت keepingcurrentmatters، مطلب زیر را به شما تقدیم می کند.

طبق “گزارش وبسایت Home Buyer 2019، بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار منزل می خرند، معتقدند که برای خرید خانه در بازار امروز به 20 % قیمت منزل به عنوان پیش پرداخت نیاز دارند. این باعث می شوند آن ها فکر کنند که نیاز دارند سالیان طولانی صبر کنند تا بالاخره بتوانند مسکن بخرند. واقعیت این است که براساس بررسی های انجام شده، 32 % از صاحبان خانه فعلی در ایالات متحده آمریکا، 5 % یا کمتر از قیمت منزل را به عنوان مبلغ پیش پرداخت (همان گونه که در نمودار زیر نشان داده است) پرداخت کرده اند.

متأسفانه، عدم آگاهی در باره فرایند خرید خانه، بسیاری از خریداران با انگیزه را در حاشیه نگه داشته است.

 

 

 

نتیجه نهایی

اجازه ندهید تصورات اشتباه جلوی سرمایه گذاریتان را بگیرد. همین امروز با مشاورین مسکن آمریکا با شماره 2026304803 تماس بگیرید تا گزینه های پیش رو را بررسی کنید.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.