3 دلیل برای این که کمبود مسکن در بازار آمریکا به نفع فروشندگان است

مشاوره رایگان خرید و فروش خانه در آمریکا: 2026304803

تعداد خانه هایی که برای فروش عرضه شده اند، به میزان قابل توجهی کمتر از تقاضای خریداران در بازار مسکن فعلی است. طبق گفته Lawrence Yun، اقتصاددان ارشد انجمن ملی مشاورین املاک (NAR): “متقاضیان خرید مسکن خیلی زیاد هستند، اما تعداد مسکن های ارائه شده برای فروش خیلی کم است.”

مسکن آمریکا، با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters، توضیح می دهد که چرا این امر به نفع فروشندگان است.

هنگامی که تقاضا برای خرید مسکن بیشتر از تعدادی است که برای فروش عرضه شده است، این یعنی بهترین فرصت برای فروش ملکتان است. علت آن هم در زیر ذکر شده است:

1) قیمت های بالاتر

هنگامی که تعداد خریداران نسبت به خانه های موجود بیشتر باشد، خریداران غالباً درگیر رقابت برای خرید خانه مورد نظر می شوند. این رقابت باعث می شود که قیمت خانه ها بیشتر شود. این یعنی شما می توانید خانه خود را به قیمت بیش تری به فروش برسانید.

2) بدست آوردن بازده بیشتر در سرمایه گذاری خود

افزایش قیمت منازل یعنی بالا رفتن ارزش آن ها، و این به معنی بالا رفتن ارزش سرمایه شما است.  وبسایت CoreLogic، در جدیدترین گزارش خود توضیح می دهد که: “در سه ماهه دوم سال 2020، ارزش متوسط خانه ها به میزان 9,800 دلار افزایش یافته است.” این افزایش سالیانه دارایی، به مالک این توانایی را می دهد که از آن پول برای پیش پرداخت خانه بعدی خود یا به عنوان پس انداز، استفاده کند.

3) داشتن شرایط بهتر

بازار فروشندگان، یعنی فروشنده تام الاختیار است. شما می توانید شرایط خودتان را برای خریداران در نظر بگیرید، و آن ها هم در صورتی که واقعا مایل به خرید خانه رویایی خود باشند، با این شرایط کنار می آیند.

آیا موجودی کم مسکن شرایط ویژه ای در بازار مسکن ایجاد می کند؟

بله، به ویژه اگر شما بخواهید منزل خود را در زمان مناسب بفروشید، تعداد کم منزل در بازار مسکن تأثیر قابل توجهی بر این مورد خواهد گذاشت. موقعیت امروز بازار مسکن، قدرت مذاکره بسیار زیادی را به فروشندگان منزل می دهد. با این حال، این موقعیت برای همیشه دوام نخواهد داشت، زیرا فروشندگان بیشتری سال آینده به بازار مسکن باز خواهند گشت. بنابراین، اگر شما قصد فروش خانه خود را دارید، اکنون بهترین زمان برای انجام این کار است.

نتیجه نهایی

اگر شما می خواهید از بازار فعلی فروشندگان مسکن برای فروش منزل خود استفاده کنید، با یک متخصص املاک محلی تماس بگیرید تا بهترین شرایط را برای شما تعیین کند.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.