راه های استفاده از مالیات استردادی جهت خرید خانه.

آیا امسال برای خرید خانه پس انداز کرده اید؟ اگر چنین است، می دانید که هزینه های زیادی وجود دارند، از پیش پرداخت گرفته تا هزینه های بستن قرارداد خرید خانه. اما، آیا می دانستید مالیات مسترد شده می تواند به شما در پرداخت برخی از این هزینه ها کمک کند؟

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت keepingcurrentmatters، برخی از راه های استفاده از مالیات استردادی جهت پوشش دادن برخی از هزینه های خرید خانه را برای شما همراهان گرامی شرح می دهد.

همانطور که شرکت امور مالی Credit Karma توضیح می دهد:

اگر یکی از اهداف شما توقف اجاره و خرید خانه است، باید برای هزینه های بستن قرارداد خرید خانه، پیش پرداخت و وام مسکن پس انداز کنید. مالیات استردادی می تواند برای شما شروعی در مسیر مالکیت باشد. اگر از قبل شروع به پس انداز کرده اید، مالیات مسترد شده به شما می تواند شما را سریعتر در مسیر حرکت قرار دهد.

در حالی که میزان پولی که ممکن است بابت استرداد مالیات دریافت کنید مقادیر متفاوتی باشد، می تواند شما را تشویق به داشتن یک ایدة کلی از امکانی که این پول در اختیار شما می گذارد کند. در اینجا CNET دربارة میانگین افزایشی که مردم در سال جاری شاهد آن هستند می گوید:

میانگین استرداد مالیات 6.1 درصدی از مبلغ 2،903 دلار برای فصل مالیاتی سال 2023 تا 24 مارس، به 3،081 دلار برای این فصل تا 22 مارس افزایش یافته است.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ به یاد داشته باشید که مبلغ برای شما متفاوت خواهد بود. اگر مالیات استردادی دریافت کردید، چند نمونه نحوه استفاده از آن در هنگام خرید خانه در اینجا آورده شده است. به نقل از وبسایت فردی مک (FreddieMac):

پس انداز برای پیش پرداخت: یکی از بزرگترین موانع برای مالکیت خانه، کنار گذاشتن پول کافی برای پیش پرداخت است. با استفاده از مالیات مسترد شده می توانید به هدف پس انداز پول سریعتر برسید.

پرداخت هزینه های بستن قرارداد خرید خانه: هزینه های بستن قرارداد برخی از پرداخت هایی را که در هنگام خرید خانه انجام خواهید داد، پوشش می دهد. هزینه بستن قرارداد معمولاً بین 2 تا 5 درصد از کل قیمت خانه است. می توانید مالیات مسترد شدة خود را به سمت این هزینه ها هدایت کنید.

کاهش نرخ بهره وام مسکن: ممکن است وام دهندة شما این گزینه را به شما بدهد که نرخ بهرة وام مسکن خود را پایین بیاورید. اگر استطاعت مالی و مقرون به صرفه بودن برای شما با نرخ های امروزی بهرة وام مسکن و قیمت خانه کم است، این گزینه می تواند ارزش تحقیق و کاوش را داشته باشد. اگر برای این گزینه واجد شرایط هستید، می توانید برای این گزینه مبلغی پرداخت کنید تا نرخ بهرة کمتری در وام مسکن خود به دست آورید.

بهترین راه برای آماده شدن جهت خرید خانه این است که با تیمی از متخصصان املاک و مستغلات مورد اعتماد کار کنید که فرآیند این کار را می دانند و آنچه را که برای آماده شدن جهت خرید خانه باید انجام دهید را می دانند.

 

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: keepingcurrentmatters.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.