مشخصات برجسته شهر نشویل در ایالت تنسی

(Nashville, TN)

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در Neighborhoodscout و Movoto، تعدادی از مشخصات برجسته شهر نشویل (Nashville, TN) در ایالت تنسی را به شما ارائه می دهد. نشویل یک شهر بسیار بزرگ واقع در ایالت تنسی با جمعیت 660,388 نفر و 151 محله است. نشویل دومین شهر پرجمعیت در تنسی است.

نشویل یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در نشویل زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان نشویل سفید پوست، دورگه یا سیاه پوست هستند. مهمترین اصالت ها در نشویل انگلیسی، ایتالیایی، اسکاتلندی و ایرلندی است. رایج ترین زبان که در نشویل صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در نشویل صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و عربی.

تعدادی از محله های نشویل عبارتند از:

East Nashville-

The Gulch-

Music Row-

Antioch-

Midtown-

Hermitage-

Germantown-

Green Hills-

Madison-

12 South-

بهترین محله‌های نشویل برای زندگی, بر اساس سایت Movoto عبارتند از: La Vergne – Gallatin – Berry Hill.

 

قیمت مسکن در نشویل نسبت به ایالت تنسی گران است، اما نه به اندازه گران ترین جاهای کل آمریکا.

در این شهر افراد یا در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) و یا در مشاغل یقه آبی (کارگرانی که کارهای یدی انجام می‌دهند) شاغل هستند. درآمد سرانه در نشویل در سال 2010 به 29,427$ رسید که نسبت به دیگر مناطق تنسی درآمد بالا و نسبت به دیگر جاهای آمریکا میزان درآمد متوسط به بالایی به شمار می آید. این مبلغ معادل 117,708$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است. البته افراد بسیار فقیر یا بسیار ثروتمند هم در این شهر زندگی می کنند.

حمل و نقل عمومی: سیستم حمل و نقل عمومی در نشویل بسیار گسترده و جا افتاده است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای رهایی از شر ترافیک، از اتومبیل شخصی استفاده نکنند. این امر باعث کاهش آلودگی هوا هم گردیده است.

تحصیل در نشویل: جامعه نشویل دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است. در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 37.63% از بزرگسالان در نشویل دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های نشویل برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاه ها به نشویل عبارتند از:

Vanderbilt University-

Belmont University-

Lipscomb University-

Tennessee State University-

Nashville State Community College-

آمار جرم و جنایت در نشویل: امنترین مناطق و محله‌های نشویل عبارتند از (منبع):

Green Hills 

Belle Meade –

Granny White/Oak Hill/Crieve Hall –

West Meade –

Hillsboro Village –

Inglewood –

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.