مشخصات برجسته شهر اشویل در ایالت کارولینای شمالی

(Asheville, NC) 

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقالات منتشر شده در neighborhoodscout، تعدادی از مشخصات برجسته شهر اشویل در ایالت کارولینای شمالی  (Asheville, NC) را به شما ارائه می دهد. اشویل یک شهر بزرگ واقع در ایالت کارولینای شمالی با جمعیت 89,121 نفر و 31 محله است. اشویل یازدهمین شهر پرجمعیت در کارولینای شمالی است.

 

 

تعدادی از محله های اشویل عبارتند از:

Downtown-

West Asheville-

Grove Park-Sunset-

Asheville Downtown Association-

Montford Area Historic District-

Skyland-

Hall Fetcher-

Lee Walker Heights-

Deaverview-

West Asheville Estates-

سایر محلات اشویل-

قیمت مسکن در اشویل جزو گران ترین ها در ایالت کارولینای شمالی است، اما نه به اندازه گران ترین جاهای آمریکا.

بافت شهری و قومیتی: اشویل یک شهر با قومیت های متنوع است. افرادی که در اشویل زندگی می کنند، خود را متعلق به نژادها و قومیت های مختلف می دانند. اغلب ساکنان اشویل سفیدپوست، سیاه پوست یا دورگه هستند. مهمترین اصالت ها در اشویل آلمانی، ایتالیایی، اسکاتلندی و ایرلندی است. رایج ترین زبان که در اشویل صحبت می گردد انگلیسی است. زبان های مهم دیگر که در اشویل صحبت می شود عبارتند از اسپانیایی و فرانسوی.

در این شهر افراد یا در مشاغل یقه سفید (کارکنان حقوق بگیری که کارهای حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای دفتری مانند مدیریت، فروش و … را انجام می‌دهند.) و یا در مشاغل یقه آبی (کارگرانی که کارهای یدی انجام می‌دهند) شاغل هستند. 8.30% ساکنان این شهر به صورت دورکاری و از منزل خود کار می کنند. درآمد سرانه در اشویل در سال 2010 به 28,933$ رسید که نسبت به دیگر مناطق کارولینای شمالی و آمریکا میزان درآمد متوسط به بالایی به شمار می آید. این مبلغ معادل 115,732$ در سال برای یک خانواده چهار نفره است. البته افراد بسیار فقیر یا بسیار ثروتمند هم در این شهر زندگی می کنند.

حمل و نقل عمومی: اگر چه بسیاری از مردم با استفاده از اتومبیل شخصی رفت و آمد می کنند، اما استفاده از اتوبوس هم بسیار جا افتاده است و تا حدودی باعث کاهش آلودگی هوا و ترافیک شده است. زمان متوسط رفت و آمد به محل کار در اشویل تنها 19.15 دقیقه است!

تحصیل در اشویل: جامعه اشویل دارای سطح تحصیلات بالایی نسبت به کل ایالات متحده است، در حالی که میانگین افراد با تحصیلات دانشگاهی در کل کشور 21.84% در هر شهر است، 46.96% از بزرگسالان در اشویل دارای مدرک دانشگاهی هستند.

  • مدارس دولتیبرای مشاهده بهترین محله‌های اشویل برای تحصیل فرزندنتان و همچنین مشاهده مدارس دولتی و نیز بهترین مدارس این شهر بر روی این لینک کلیک کنید.
  • دانشگاه هانزدیکترین دانشگاها به اشویل عبارتند از:

University of North Carolina at Asheville-

Asheville-Buncombe Technical Community College-

South College-Asheville-

Daoist Traditions College of Chinese Medical Arts-

آمار جرم و جنایت در اشویل: میزان جرم و جنایت، به نسبت متوسط میزان جرم در کشور، در این شهر زیاد است (منبع). با این حال می توانید مناطق و محله‌های امن و مناسب نیز در این شهر پیدا کنید. مناطق و محله های امن و نا امن اشویل را می توانید در این نقشه مشاهده نمایید. هر اندازه رنگ آبی یک منطقه پر رنگ تر باشد، آن منطقه امن تر می‌باشد. مناطق با رنگ آبی کمرنگ تر، مناطق نا امن تر محسوب میشوند.

اگر تجربه زندگی یا مسافرت به این شهر را دارید، لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت ها با سایر هموطنان به اشتراک گذارید.

ترجمه: مسکن آمریکا | منبع: neighborhoodscout.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.