نرخ خوب بهره وام مسکن آمریکا چیست و چگونه بهترین نرخ را به دست آوریم؟

مسکن آمریکا با انتخاب گزیده ای از مقاله منتشر شده در وبسایت zillow در مورد نرخ بهره وام مسکن و نحوه به دست آوردن بهترین نرخ بهره، به نکاتی اشاره می کند.

بهترین نرخ بهره وام مسکن برای شما به وضعیت مالی شما بستگی دارد. نرخ بهره وام مسکن هر روز تغییر می کند و بسته به عوامل مختلفی از جمله وضعیت وام گیرنده می تواند بسیار متفاوت باشد. تفاوت در نرخ های وام مسکن می تواند به معنای صرف ده ها هزار دلار بیشتر یا کمتر سود در طول عمر وام باشد. تاکتیک های مذکور در ذیل می توانند به شما در به دست آوردن بهترین نرخ وام کمک نمایند:

1- در جستجوی وام دهنده ای باشید که بتواند مطابق با وضعیت مالی شما بهترین نرخ بهره وام مسکن را به شما ارائه دهد.

استفاده از وام دهنده ای که نماینده املاک شما معمولاً با آن کار می کند، تضمین نمی کند که بهترین نرخ بهره وام مسکن را برای وام خانه خود دریافت کنید. به توصیه های دیگران نیز توجه کنید یا از یک ابزار آنلاین برای یافتن وام دهنده ای استفاده کنید که بتواند وام مناسبی را برای شرایط شما ارائه دهد.

2- هزینه ارائه وام و هزینه بستن قرارداد وام مسکن چند وام دهنده را با یکدیگر مقایسه کنید.

همراه با نرخ بهره وام مسکن، هر وام دهنده ای دارای کارمزد و هزینه هایی برای بسته شدن قرارداد وام مسکن می باشد که در هزینه کلی وام مسکن نقش دارد. هنگام انتخاب وام دهنده، برآوردهای رسمی هزینه وام را از طریق حداقل سه وام دهنده مختلف با یکدیگر مقایسه کنید و به طور خاص به آنهایی که کمترین نرخ و کمترین APR را دارند، توجه کنید. این امر به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که بهترین نرخ را دریافت می کنید.

3- میزان پیش پرداخت خود را برای خرید خانه افزایش دهید.

آیا می دانستید که مبلغ پیش پرداخت شما برای خرید خانه می تواند بر نرخ بهره وام مسکن شما تأثیر بگذارد؟ معمولاً نرخ های بهره پایین تری برای کسانی که پیش پرداخت 20 درصد یا بالاتر دارند در دسترس است. در صورت امکان، با وام دهنده خود مشورت کنید تا ببینید آیا افزایش پیش پرداخت باعث کاهش نرخ بهره وام مسکن شما می شود یا خیر.

4- کردیت اسکور خود را بهبود داده و بالا ببرید.

کردیت اسکور شما ممکن است بر نرخ بهره وام مسکنی که وام دهنده به شما ارائه می دهد تأثیر بگذارد. به طور کلی، هر چه کردیت اسکور شما بالاتر باشد، نرخ بهره وام مسکن شما کمتر خواهد بود. قبل از درخواست وام مسکن، کردیت اسکور خود را بررسی کنید و آن را به بهترین شکل ممکن درآورید.

5- انواع مختلف وام مسکن را در نظر بگیرید و مورد بررسی قرار دهید.

وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت رایج ترین نوع وام مسکن است، اما گزینه های دیگری نیز برای وام مسکن وجود دارد که بسته به شرایط شما ممکن است سودمندتر باشند. به عنوان مثال اگر به نرخ بهره پایین تری نیاز دارید، وام های مسکن با نرخ قابل تنظیم (ARM) نرخ متغیری را ارائه می دهند که ممکن است در ابتدا نرخ آنها از نرخ بهره یک وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت کمتر باشد، اما پس از یک دوره زمانی معین (معمولاً 7،5،3 یا 10 سال) تغییر می کند و تنظیم می شود. با توجه به این که نرخ بهره وام های ARM متغیر هستند، ممکن است در نهایت نرخ بهره آنها برای شما از نرخ بهره وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت که نرخ بهره قفل شده دارد بالاتر شود. از سوی دیگر، وام مسکن 15 ساله با نرخ ثابت ممکمن است نرخ بهره کمتری را ارائه دهد که مانند وام ARM در نوسان نیست، اما در مقایسه با وام مسکن 30 ساله با نرخ ثابت، نیاز به بازپرداخت اقساط ماهانه بالاتری دارد. همه گزینه های خود را در نظر بگیرید و وام مسکنی را انتخاب نمایید که برای شما راحت تر باشد.

قصد خرید یا فروش خانه دارید ولی نمی دونید از کجا باید شروع کنید؟ برای دریافت مشاوره رایگان به زبان فارسی با شماره 2026304803 تماس بگیرید

ترجمه: مسکن آمریکا l منبع: zillow.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.